Sodexo motywuje na wiosnę
„Wiosna to… najlepszy czas, by zmotywować zespół” – pod takim hasłem wystartowała wielkanocna kampania reklamowa kategorii Motywacja Pracowników firmy Sodexo Benefits and Rewards Services.
Kampania skierowana jest do przedsiębiorstw, które poszukują efektywnych, dopasowanych do indywidualnych potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Wśród nich mogą się znaleźć oferowane z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy, Kupony i Karty Podarunkowe, jak również dla firmy inwestujących w długofalową motywację: dofinansowanie kultury, rekreacji i sportu dzięki Kartom Flexi Pass, zapewnienie zatrudnionym posiłków za pomocą Kart Lunch Pass, czy nowoczesne platformy do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi jak Sodexo Select.
Głównym celem działań promocyjnych jest prezentacja produktów Sodexo Benefits and Rewards Services, które przynoszą pracownikom wiele korzyści – możliwość wyboru miejsca i pory wykorzystania świadczenia, dostęp do największej w Polsce sieci rabatowej czy do dedykowanej strony www.DlaCiebie.sodexo.pl i nowoczesnej aplikacji mobilnej Sodexo Dla Ciebie. Każde z tych rozwiązań gwarantuje zatrudnionym swobodę wyboru i odpowiada na różnorodność ich potrzeb, upodobań i stylu życia.
Kampania „Wiosna to… najlepszy czas by zmotywować zespół” jest prowadzona w dziennikach, magazynach branżowych z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, a także w mediach elektronicznych. Za kreacje w prasie i Internecie odpowiada agencja Peppermint, media plan opracował dom mediowy Mindshare, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust.
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 16 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku.
Grupa Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.
Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2013 roku)
Grupa Sodexo na świecie
18,4 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
428 000 pracowników
18. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
33 300 placówek
75 milionów konsumentów dziennie
Sodexo On-site Services w Polsce
5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni
2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji
Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań
50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych