Sodexo po raz piąty z tytułem Business Superbrands


2015-11-30
The Superbrands Ltd, międzynarodowa organizacja działająca od 20 lat w 87 krajach świata, po raz kolejny wyłoniła najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne na polskim rynku marki. Prestiżowy tytuł Business Superbrands 2015/2016 w kategorii outsourcing usług otrzymała marka Sodexo.


,,Jesteśmy dumni, że już po raz piąty z rzędu otrzymaliśmy tytuł Business Superbrands. Od początku istnienia naszej firmy w Polsce robimy wszystko, aby wprowadzać przełomowe rozwiązania, które czynią codzienne życie bezpieczniejszym, lepszym i łatwiejszym. Dziękujemy za docenienie naszych usług oraz przede wszystkim pasji, zaangażowania i kompetencji naszych pracowników.” – powiedział Yann Gontard, Szef Segmentu Korporacji na region Europy Środkowo-Wschodniej.

 

Podczas pierwszego etapu konkursu Business Superbrands, przedstawiciele środowiska biznesowego oceniali ponad 700 marek, analizując ich pozycję rynkową, jakość oferowanych usług, poziom relacji B2B, innowacyjność oraz działania CSR.

 

Ostateczna decyzja o przyznaniu tytułów Business Superbrands 2015/2016, została podjęta przez Radę Marek Business Superbrand, złożoną z przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych, a także ekspertów w dziedzinie brandingu, reklamy, marketingu oraz PR. Gremium specjalistów podczas wielogodzinnych obrad zweryfikowała noty przyznane przez managerów oraz dokonało oceny jakości brandingu poszczególnych marek. W gronie laureatów, którzy cieszą się doskonałą reputacją i rozpoznawalnością, po raz piąty z rzędu znalazła się marka Sodexo. W Polsce jest ona reprezentowana przez dwie spółki: Sodexo Polska On-site Services – lidera w dziedzinie kompleksowych rozwiązań z zakresu usług dla nieruchomości oraz Sodexo Benefits and Rewards Services – lidera rozwiązań motywacyjnych dla pracowników i partnerów biznesowych.

 

Organizacja The Superbrands Ltd. jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które dzięki wyjątkowym korzyściom jakie oferują, osiągnęły rynkowy sukces.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl