Sodexo z kontraktem na obsługę techniczną CH Wroclavia


2017-10-30
Sodexo Polska On-site Services podpisało z Unibail-Rodamco umowę o współpracy w zakresie kompleksowej obsługi technicznej najnowszej inwestycji dewelopera – Centrum Handlowego Wroclavia.

Sodexo zadba o CH Wroclavia

 

Sodexo Polska On-site Services podpisało z Unibail-Rodamco umowę o współpracy w zakresie kompleksowej obsługi technicznej najnowszej inwestycji dewelopera – Centrum Handlowego Wroclavia. Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia obiekt jest kolejnym centrum, które łączyć będzie funkcje galerii handlowej i węzła komunikacyjnego.

 

Jak podkreślają przedstawiciele Sodexo Polska, śmiały projekt architektoniczny i ambitne założenia biznesowe sprawiają, że CH Wroclavia jest wyjątkowym kontraktem w ponad 20-letniej historii usług technicznych firmy w Polsce. Ten niezwykły obiekt, ulokowany na terenie dawnego dworca autobusowego, zaskakuje nowoczesną architekturą: przeszklonymi wejściami i dachami, iluminowanymi, trójwymiarowymi elewacjami, naturalnymi formami i materiałami użytymi do jego wykończenia. Na ponad 200 tysiącach metrów kwadratowych (całkowita powierzchnia budynku) znajduje się 181 punktów handlowych, w tym 30 lokali gastronomicznych, a także 20 sal kinowych (w tym pierwszy we Wrocławiu IMAX), 2200 miejsc parkingowych, zaś w podziemiach budynku ulokowany został dworzec autobusowy. Aż 18% powierzchni najmu zostało przeznaczonych na rozrywkę i gastronomię. Dla spragnionych chwili odpoczynku i relaksu będzie czekał całoroczny ogród, który zajmie powierzchnię pond 4 tys. metrów kwadratowych. Najemcy powierzchni handlowej i biurowej zapewnią w sumie 1500 nowych miejsc pracy.

 

Budynek uzyskał międzynarodowy certyfikat ekologiczny BREEAM, który potwierdza wyjątkową przyjazność budynku dla jego użytkowników i środowiska w takich obszarach, jak emisja CO2, zarządzanie odpadami, zużycie wody, prądu, dostęp do świeżego powietrza, czy zrównoważone zarządzanie budynkiem.

 

We Wroclavii, wzorem innych centrów Unibail-Rodamco, takich jak Galeria Mokotów, Arkadia czy Warszawa Wileńska, znajdzie się miejsce dla miejskich pszczół, które będą zapylać rośliny rosnące na dachu i w okolicy Wroclavii, jak również dostarczać naturalny miód. Galeria i jej otoczenie są przyjazne dla osób poruszających się na rowerze i dla pasażerów komunikacji miejskiej.

 

Jak podkreśla Yann Gontard, CEE Region Chairman w Sodexo On-site Services, pozyskanie klienta tej rangi jest ważnym wydarzeniem dla polskiego oddziału Sodexo.

 

 - Powierzenie nam obsługi technicznej CH Wroclavia umacnia naszą pozycje na rynku retail, co nas ogromnie cieszy. Rozpoczęcie współpracy z tak prestiżowym klientem, jak Unibail-Rodamco, jest dla nas wyjątkowym wydarzeniem i kamieniem milowym
w rozwoju portfela naszych usług technicznych w segmencie centrów handlowych
w Polsce. Wroclavia to nowa jakość zakupów i rekreacji, a także ważny krok w procesie rewitalizacji centrum miasta. Naszą misją jest ulepszanie jakości życia i zrównoważony rozwój – ludzi, obiektów, okolicy - dlatego cieszymy się, że jesteśmy częścią tego wielkiego dla Wrocławia i wrocławian projektu –
mówi.

 

Jak zaznacza Marta Diop, Dyrektor Działu Rozwoju Sodexo Polska, oferta przygotowana dla Unibail-Rodamco skupiała się przede wszystkim na jakości zaoferowanych usług.

 

- Nie uznajemy dróg na skróty. Dbamy, by zarówno klient, jaki nasi pracownicy, konsumenci i wszyscy ludzie przebywający w obsługiwanych przez nas nieruchomościach byli w bezpiecznych rękach - od momentu wejścia do chwili opuszczenia budynku. Dysponujemy wieloletnim doświadczeniem w branży facility management, a także wsparciem najlepszych ekspertów na rynku. Korzystamy
z najnowocześniejszych i najbardziej innowacyjnych narzędzi i rozwiązań, które zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa ludzi i mienia. Dbamy również
o regularne szkolenia naszych pracowników, a także zapewniamy im jak najlepsze warunki do pracy. To daje nam przewagę wobec naszej konkurencji – mówi.
.

 

CH Wroclavia została otwarta 18 października tego roku.

 

 

 

***

O Sodexo

 

Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług podnoszących jakość życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon w 1966 roku jest strategicznym partnerem dla firm
i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 425 000 pracowników w 80 krajach świata, Sodexo każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów
na całym świecie.

 

 

Sodexo w liczbach (dane z dn. 31 sierpnia 2016)

 

Sodexo na świecie

 

20.2 miliardów euro skonsolidowanego przychodu rocznie

425 000 pracowników

19. największy pracodawca na świecie

80 krajów

75 milionów konsumentów dziennie

17,3 miliardów euro kapitalizacji rynkowej (kwiecień 2017 r.)

 

 

 

Sodexo On-site Services w Polsce:

5 200 000 m2 obsługiwanej powierzchni

2 250 obsługiwanych mniejszych jednostek

2 200 zatrudnionych pracowników

130 Klientów biznesowych

250 obsługiwanych nieruchomości

60 restauracji

 

Kontakt

Izabela Mendelowska
Brand & Communications Manager
Central & Eastern Europe

Tel: (+48) 22 338 96 95

Mob: (+48) 664 410 052

E-mail : izabela.MENDELOWSKA@sodexo.com

  

Nadesłał:

Sodexo Polska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl