Sofidel odświeża markę Regina i rozpoczyna kampanię na europejskich rynkach
Firma Sofidel, jeden z wiodących producentów papieru do użytku domowego i higienicznego, postanowił odświeżyć markę Regina, wprowadzając nowe pozycjonowanie i claim, a jednocześnie zachowując spójną identyfikację wizualną na wszystkich rynkach.
Tym samym marka Regina – ceniona przez Włochów oraz Polaków, która dzięki kampaniom reklamowym stała się ikoną popkultury wśród dóbr konsumenckich – wkracza w nową fazę ekspansji i rozwoju.
Regina debiutuje na arenie międzynarodowej ze wspólnym hasłem „Papier dla Ludzi”. Nowy koncept, który będzie wdrażany w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz we Włoszech, koncentruje się na emocjach oraz uniwersalnych potrzebach, które odczuwa każdy z nas w domu – czyli miejscu, gdzie czujemy się najbardziej komfortowo.
„Po 30 latach obecności na rynku zdecydowaliśmy się zdefiniować na nowo pozycjonowanie marki Regina, dzięki której osiągnęliśmy pozycję szóstego gracza na świecie i drugiego w Europie w sektorze produktów higienicznych” – mówi Luigi Lazzareschi, Prezes Grupy Sofidel. „Uzyskaliśmy to, planując jednocześnie kolejny krok, czyli nadanie marce Regina jednoznacznej europejskiej tożsamości, lidera rynku cieszącego się międzynarodowym uznaniem”.
Polska jest pierwszym krajem, w którym zaplanowano emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego otwierającego kampanię. Od 18 września br. polscy widzowie mogą go oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN).
W spocie promującym Regina Najdłuższy Ręcznik ukazano kilka zabawnych scenek z życia typowej rodziny, które mogą przydarzyć się w każdym domu. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że przedmiot istotny w danej historii nagle się kończy lub zaczyna go brakować. Mamy gospodynię, której kończy się cukier i której w następnej scenie brakuje pomidorów koktajlowych do udekorowania tarty. Widzimy też młodego tatę, któremu zabrakło wody niezbędnej do puszczania baniek, aby rozbawić swojego synka. Na szczęście jest ręcznik Regina, wobec którego można mieć pewność, że nie skończy się szybko i wystarczy na dłużej.
Spot „Pewność, że wystarczy na dłużej” został wyprodukowany przez agencję reklamową Grey, a za działania PR-owe odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies Poland.
Agencja reklamowa: Grey
Chief Creative Officer: Christopher Jones
Associate Creative Director: Luca Beato
Associate Creative Director: Serena Di Bruno
TV Producer: Carla Beltrami
Dom produkcyjny: The Family
Director: Miguel Campaña
Executive Producer: Ada Bonvini
Muzyka: Quiet, Please – Ferdinando Arnò
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|