Solemis Group szkoli dyrektorów jak zwiększać efektywność i produktywność działań przedsiębiorstwa
35 osób ze ścisłego kierownictwa 25 firm z północnej Polski uczestniczyło w konferencji zorganizowanej przez Solemis Group pod honorowy patronatem Microsoftu.
Jak zwiększać efektywność działań w przedsiębiorstwie – poczynając od jego kierownictwa
i działów finansowych oraz marketingowo-handlowych – pokazywali eksperci Solemisu na konkretnych przykładach i doświadczeniach m.in. Hotelu Nadmorskiego w Gdyni.
Na konferencji, koncentrowano się na barierach – psychologicznych, informacyjnych czy nawet osobowościowych – jakie utrudniają wzrost efektywności przedsiębiorstwa. Wskazywano, że dobór odpowiednich narzędzi, m.in. informatycznych oraz odpowiednich procedur potrafi czynić cuda – zwiększając konkurencyjność firmy na rynku.
W trakcie konferencji uczestnicy żywo reagowali, zadając bardzo konkretne pytania
i dyskutując między sobą, i z prowadzącymi. Widać było, że poruszane zagadnienia są istotne w ich codziennej pracy, i że rzeczywiście szukają sposobów ich rozwiązania.
www.solemis.com
„Wzrost efektywności działania przedsiębiorstwa zaczynać się musi zawsze od zwiększenia skuteczności zarządzania opartego na rzetelnej i aktualizowanej na bieżąco informacji o stanie firmy, realizacji poszczególnych zadań, stanie finansów, zapasów magazynowych itp.” – mówi Ryszard Sadowski, prezes Solemis Group. „Tylko dzięki takim informacjom menedżerowie różnego szczebla mogą podejmować szybkie decyzje, obarczone minimum ryzyka. Niezbędne do tego jest informatyczne wsparcie zintegrowanymi systemami ERP/CRM/BI/DM.”
Takiemu podejściu do tematu zwiększania produktywności podporządkowany był cały program konferencji, podzielony na kilka bloków.
Produktywność i efektywność kierownictwa firmy. Ryszard Sadowski prezentował czym jest ta efektywność i jak ja mierzyć, jak istotne jest skrócenie czasu podejmowania decyzji, zmniejszenie marginesu ryzyka, podejmowanie decyzji wyprzedzających problem czy także dopasowanie postaci i formy raportów do osobowości osób je wykorzystujących.
Produktywność w obszarach finansowych omawiał Roman Zleśny, Solemis. Wskazywał jak wielowymiarowość kont, automatyzacja rejestracji transakcji, przydział kosztów ogólnych do poszczególnych projektów i produktów oraz automatyczne ostrzeżenia o odchyleniach od budżetu nie tylko są metodą na optymalizację księgowania ale jednocześnie są narzędziem wspomagania podejmowania decyzji przez kierownictwo firmy.
Jak mierzyć i oceniać produktywność w obszarach marketingowo - handlowych prezentował Dariusz Bieniek i Julian Lewandowski, Solemis. Demonstrował on jak integracja systemów informatycznych w firmie umożliwia prowadzenia monitoringu i analiz działań marketingowych na tle efektów handlowych i precyzyjnie uchwycić zależności, które bez takich narzędzi są zupełnie niewidoczne.
Bardzo ciekawa była sesja pokazująca zdalną, grupową pracę z wykorzystaniem narzędzi Microsoftu – m.in. Office 365 – jaka prowadził Rafał Kopała i Jarosław Szybiński, Microsoft. W trakcie pokazu, znajdujące się w różnych miejscach Polski osoby pracowały wspólnie nad różnymi dokumentami znajdującymi się w „chmurze” i z wykorzystaniem aplikacji znajdujących się w chmurze.
Żywą dyskusję wywołała prezentacja doświadczeń klienta – Hotelu Nadmorskiego w Gdyni – z implementacji systemu ERP MS Dynamics i uzyskanego dzięki temu wzrostu efektywności działania hotelu. Prezentację tę prowadził Krzysztof Sampławski z Hotelu Nadmorskiego.
Zachęcamy do śledzenia informacji o kolejnych konferencjach prezentujących podobną tematykę na stronie www.solemis.com Grupa Kapitałowa Solemis Group Sp. z o.o. www.solemis.com
Solemis Group Sp. z o.o jest wiodącym dostawcą zaawansowanych rozwiązań biznesowych obecnym w Polsce od 1986 roku.
Ofertę firmy stanowią specjalistyczne produkty uzupełniające istotne luki w klasycznych systemach ERP/CRM. Aktualnie w ofercie firmy znajdują się dwa światowej klasy produkty należące do tej klasy rozwiązań: PROPHIX i TARGIT. Kanadyjski system PROPHIX jest aplikacją finansową używaną przez tysiące osób na całym świecie do budżetowania, prognozowania, raportowania i analiz. Duńskie oprogramowanie TARGIT to rozwiązanie z obszaru Business Intelligence umożliwiające decydentom na wszystkich szczeblach zarządzania wielowymiarową analizę danych i uzyskanie natychmiast całościowego obrazu sytuacji w firmie.
Od 2005 roku Solemis Group Sp. z o.o jest jedynym przedstawicielem w Polsce producentów systemów PROPHIX i TARGIT oraz twórcą polskich wersji tych systemów.
SOLEMIS Group jest również aktywnym popularyzatorem wiedzy na temat controllingu i budżetowania, współpracującym z wybitnymi ekspertami renomowanych szkół controllingu: Nord Controllingi ODiTK.
Solemis Group jako jedyna firma w Polsce świadczy outsourcing usług IT dla Microsoft w zakresie oprogramowania ERP – Microsoft Dynamics GP (Business Solutions Great Plains). W ofercie firmy znajdują się także rozszerzenia funkcjonalne do systemu Microsoft Dynamics GP (MBS Great Plains) oraz system finansowo-księgowy dla małych firm SM-BOSS.
Realizując konsekwentnie swoją misję: „Współpracować z Partnerami i Klientami w osiąganiu sukcesów”,
Solemis Group SA planuje sukcesywnie wprowadzać na rynek nowe, coraz bardziej zaawansowane produkty, spełniające wysokie wymagania klientów, ze szczególnym uwzględnieniem bardzo wąskich, wysokospecjalizowanych rynków.
W skład grupy kapitałowej wchodzą trzy spółki: spółka dominująca Solemis Group Sp. z o.o ., wydzielona w 2006 roku spółka BossPlus sp. z o.o. będąca producentem oraz dystrybutorem systemów klasy ERP, oraz Solvena Management Systems sp. z o.o. zajmująca się wdrożeniami zaawansowanych aplikacji biznesowych.
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341 lok. 281 A, 03-822 Warszawa
Zbigniew Blewoński, tel. 22 698-70-78; mobile: (+48) 501-772-619, e-mail: zbigniew.blewonski@indalo.pl
Nadesłał:
INDALO
|