Sony na targach IBC 2018: rozwiązania dla branży mediów pod hasłem „Go Make Tomorrow”
Sony pokaże m.in. technologie i usługi dla kinematografii, twórców treści, platformy chmurowe do produkcji wiadomości i transmisji na żywo. Wszystkie powstały by pomóc współczesnym mediom w zwiększaniu konkurencyjności.
Firma Sony po raz kolejny przygotowuje się do udziału w targach IBC 2018. Przedstawi na nich wizję „Go Make Tomorrow”: najnowsze rozwiązania dla klientów pragnących budować własną markę i zdobywać widzów. Na stoisku 13.A10 prezentowane będą w pełni zintegrowane, kompleksowe usługi i rozwiązania techniczne, które pozwalają firmom z sektora mediów tworzyć więcej atrakcyjnych materiałów, docierać do większej widowni i zwiększać rentowność.
— Rozumiemy aspiracje mediów i twórców treści — mówi Stuart Almond, dyrektor ds. marketingu w dziale Sony Professional Solutions Europe. — Powracamy więc na targi IBC z silną motywacją, by pomóc tym podmiotom w wykorzystaniu komercyjnego i twórczego potencjału ich materiałów w erze postcyfrowej. Nasza wizja »Go Make Tomorrow« to odzwierciedlenie ambicji firmy Sony, by wspierać swoich klientów w urzeczywistnianiu śmiałych zamierzeń twórczych.
Kinematografia i tworzenie treści
Twórcy treści z całej branży szukają sposobów na przyciągnięcie docelowych grup odbiorców fantastycznymi materiałami z większą liczbą szczegółów, bogatszą kolorystyką i większym kontrastem. Współpracując z firmą Sony, mogą oni produkować wspaniałe materiały 4K, UHD i HDR. Ekspozycja Sony przygotowana na targi IBC 2018 obejmuje rozwiązania do użytku na wszystkich etapach pracy z treściami: od rejestracji materiału po jego archiwizację. Oprócz kamkorderów firma pokaże szereg aktualizacji i nowości. Goście stoiska Sony będą mogli obejrzeć między innymi kamkorder 35 mm PXW-FS5 II, oparty na nowej technologii przetwarzania koloru i pozwalający utrwalać materiał RAW 4K HDR z szybkością 120 kl./s.
Sony nadal ściśle współpracuje z branżą kinematograficzną, oferując jej rozwiązania, dzięki którym każda klatka obrazu może nieść w sobie magię kina i związane z nią emocje. Wizyta na stoisku Sony będzie okazją do samodzielnych eksperymentów z kamerą Sony nowej generacji: CineAlta VENICE z nowo wydanym wewnętrznym oprogramowaniem w wersji 2.0.
Produkcja wiadomości i transmisja na żywo
Na targach IBC 2018 Sony pokaże także, jak jej chmurowe rozwiązania produkcyjne dla mediów pomagają klientom zwiększać elastyczność i osiągać większą efektywność. Pierwszoplanową rolę w tej kategorii odgrywa chmurowy system produkcyjny Sony Media Backbone Hive. To skalowalne, nagradzane rozwiązanie pozwala mediom szybciej docierać do widzów i udostępniać im materiały w różnych formatach i za pośrednictwem różnych platform.
Goście stoiska Sony będą mogli porozmawiać z naszymi specjalistami o sztuce transmisji na żywo, naszych rozwiązaniach do produkcji na żywo użytych podczas wydarzeń sportowych tego lata oraz o najnowszych produkcjach realizowanych w technologii IP Live — w pełni otwartej na najnowsze standardy branżowe.
Sony zaprezentuje również nowe usługi, zwiększające efektywność działania i umożliwiające rejestrację oraz strumieniową transmisję materiału na żywo w znacznie bardziej elastyczny i opłacalny sposób, przy wykorzystaniu platform chmurowych.
— Wszystkie produkty, usługi i rozwiązania, jakie znajdą się na naszym stoisku, powstały w jednym celu: pomocy współczesnym mediom w zwiększaniu konkurencyjności — podsumowuje Stuart Almond. — Sony ułatwi klientom z sektora mediów optymalne wykorzystanie ich materiałów i nadanie dodatkowej wartości wizji firmy.
Stoisko Sony będzie zlokalizowane na stanowisku 13.A10 w budynku Elicium w centrum ekspozycyjnym RAI w Amsterdamie.
Konferencja prasowa Sony odbędzie się na stoisku firmy 14 września o godzinie 9:30 CET.
Będzie ona transmitowana na żywo. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.pro.sony.eu
Nadesłał:
INDALO
|