Sony partnerem technologicznym Roadshow McDonald’s
Najnowsze urządzenia Sony zostały wykorzystane do stworzenia ciekawej multimedialnej wystawy.
Sony jest partnerem technologicznym nowego przedsięwzięcia McDonald’s. Najnowsze urządzenia firmy zostały wykorzystane do stworzenia ciekawej multimedialnej wystawy. Goście mogą liczyć na wyjątkowe atrakcje: Multipanel 3D – stworzony z dwóch, prostopadle ustawionych telewizorów 3D Sony, na których można oglądać trójwymiarowy obraz, kino 3D – na ekranie szerokości 6 metrów wyświetlane są filmy równocześnie z dwóch projektorów 4K (Sony VPL-VW500ES) oraz wirtualny spacer po restauracji McDonald’s w okularach HMZ-T3 lub z wykorzystaniem smartfonów i tabletów Xperia Z2, które są unikalnym uzupełnieniem całej wystawy.
Ośmioosobowe grupy zaczynają zwiedzanie od pierwszej strefy, w której można dowiedzieć się więcej na temat surowców wykorzystywanych w McDonald’s. Przechodząc dalej, goście mogą zobaczyć Multipanel 3D – dwa telewizory 3D umieszczone prostopadle do siebie wraz z pełnym osprzętem i oprogramowaniem, które pozwala na stworzenie trójwymiarowego obrazu pomiędzy urządzeniami. Obserwując wyświetlone przedmioty w okularach 3D, przy pomocy gestów można w dowolnym kierunku obracać produkty McDonald’s, znajdujące się „przed” ekranami telewizorów. W efekcie możemy dokładnie obejrzeć każdy element i produkt, który powstaje w restauracji.
W strefie drugiej, poświęconej produkcji, na odwiedzających czeka kino 3D. Prezentowane filmy zostały wyprodukowane przy użyciu dwóch kamer Sony NEX-FS700RH. Obraz jest wyświetlany na ekranie 6 x 1,7 m z dwóch projektorów 4K Sony VPL-VW500ES. Można tu zaobserwować wykorzystanie funkcji edge blending, czyli łączenia obrazu z dwóch urządzeń.
Kolejna strefa to wirtualny przewodnik po restauracji McDonald’s. Goście mogą użyć specjalnych okularów, w których umieszczony jest smartfon Sony Xperia Z2, sprawdzić jak działają okulary projekcyjne HMZ-T3 lub odbyć wirtualny spacer po restauracji na tablecie Sony Xperia Z2.
W strefie czwartej na gości czeka quiz, a nagrodą jest poczęstunek w mobilnej restauracji McDonald’s. Finałową niespodzianką multimedialnej wystawy jest hologram.
Wszystkie dodatkowe informacje dla zwiedzających są wyświetlane na najnowszych,
65-calowych telewizorach 4K Sony BRAVIA X9.
Harmonogram:
27-28.09. - Lublin, Plac Zamkowy
4.10. - Bydgoszcz, Rynek
5.10. - Toruń, Rynek Nowomiejski
11-12.10. - Łódź, Manufaktura
18-19.10. - Lubin, Cuprum Arena
Na trasie wystawy, planowane są również kolejne miasta: Katowice, Wrocław, Kraków oraz Poznań.
Powiązane materiały
Obrazy
| Sony HMZ-T3
|
| Sony HMZ-T3
|
| Sony HMZ-T3
|
| NEX-FS700RH
|
| NEX-FS700RH
|
| VPL-VW500ES
|
| VPL-VW500ES
|
| Sony Xperia Z2
|
| Sony Xperia Tablet Z2
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s
Pełnia listopad 2024- nocny spektakl, którego nie można przegapić!
Rozmowa o Antykoncepcji Awaryjnej: Bezpieczeństwo, Edukacja i Zwalczanie Dezinformacji
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
Aranżacja wnętrz z dynią w tle
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Bitcoin bije rekordy! Czy oczekiwania na wygraną Trumpa napędzają wzrosty?
Bitcoin kurs na nowych szczytach
Jak nowoczesne firmy dbają o swoje zespoły?
Światowy Dzień Zwierząt. Sprawdź, jak dbać o planetę i jej mieszkańców
Świece zapłonowe NGK – precyzja i niezawodność
Superszybka zabawa w Reducie! Wpadnij do centrum i weź udział w imprezie z Sonikiem!
Jak doceniać małe przyjemności? Art de vivre jako francuska sztuka życia
Wejdź do świata magii w CH Targówek!
Real Madryt – Milan: katastrofa na Santiago Bernabéu, Milan zadaje cios "Królewskim"
Wzrastająca liczba kontuzji u dzieci i młodzieży – jak zapobiegać urazom?
Wybory prezydenckie w USA
Psychologia wyborcy amerykańskiego
HONOR przeprowadził badania, które wskazują, że 35% osób chciałoby nosić ze sobą mniej urządzeń |