2014-09-24
Najnowsze urządzenia Sony zostały wykorzystane do stworzenia ciekawej multimedialnej wystawy.
Sony jest partnerem technologicznym nowego przedsięwzięcia McDonald’s. Najnowsze urządzenia firmy zostały wykorzystane do stworzenia ciekawej multimedialnej wystawy. Goście mogą liczyć na wyjątkowe atrakcje: Multipanel 3D – stworzony z dwóch, prostopadle ustawionych telewizorów 3D Sony, na których można oglądać trójwymiarowy obraz, kino 3D – na ekranie szerokości 6 metrów wyświetlane są filmy równocześnie z dwóch projektorów 4K (Sony VPL-VW500ES) oraz wirtualny spacer po restauracji McDonald’s w okularach HMZ-T3 lub z wykorzystaniem smartfonów i tabletów Xperia Z2, które są unikalnym uzupełnieniem całej wystawy.
Ośmioosobowe grupy zaczynają zwiedzanie od pierwszej strefy, w której można dowiedzieć się więcej na temat surowców wykorzystywanych w McDonald’s. Przechodząc dalej, goście mogą zobaczyć Multipanel 3D – dwa telewizory 3D umieszczone prostopadle do siebie wraz z pełnym osprzętem i oprogramowaniem, które pozwala na stworzenie trójwymiarowego obrazu pomiędzy urządzeniami. Obserwując wyświetlone przedmioty w okularach 3D, przy pomocy gestów można w dowolnym kierunku obracać produkty McDonald’s, znajdujące się „przed” ekranami telewizorów. W efekcie możemy dokładnie obejrzeć każdy element i produkt, który powstaje w restauracji.
W strefie drugiej, poświęconej produkcji, na odwiedzających czeka kino 3D. Prezentowane filmy zostały wyprodukowane przy użyciu dwóch kamer Sony NEX-FS700RH. Obraz jest wyświetlany na ekranie 6 x 1,7 m z dwóch projektorów 4K Sony VPL-VW500ES. Można tu zaobserwować wykorzystanie funkcji edge blending, czyli łączenia obrazu z dwóch urządzeń.
Kolejna strefa to wirtualny przewodnik po restauracji McDonald’s. Goście mogą użyć specjalnych okularów, w których umieszczony jest smartfon Sony Xperia Z2, sprawdzić jak działają okulary projekcyjne HMZ-T3 lub odbyć wirtualny spacer po restauracji na tablecie Sony Xperia Z2.
W strefie czwartej na gości czeka quiz, a nagrodą jest poczęstunek w mobilnej restauracji McDonald’s. Finałową niespodzianką multimedialnej wystawy jest hologram.
Wszystkie dodatkowe informacje dla zwiedzających są wyświetlane na najnowszych,
65-calowych telewizorach 4K Sony BRAVIA X9.
Harmonogram:
27-28.09. - Lublin, Plac Zamkowy
4.10. - Bydgoszcz, Rynek
5.10. - Toruń, Rynek Nowomiejski
11-12.10. - Łódź, Manufaktura
18-19.10. - Lubin, Cuprum Arena
Na trasie wystawy, planowane są również kolejne miasta: Katowice, Wrocław, Kraków oraz Poznań.
Powiązane materiały
Obrazy
|
| Sony HMZ-T3 Rozmiar 285 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 1714 x 1071 piks.
|
|
| Sony HMZ-T3 Rozmiar 123 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 1440 x 1034 piks.
|
|
| Sony HMZ-T3 Rozmiar 419 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 1714 x 1071 piks.
|
|
| NEX-FS700RH Rozmiar 106 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 680 x 410 piks.
|
|
| NEX-FS700RH Rozmiar 110 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 680 x 410 piks.
|
|
| VPL-VW500ES Rozmiar 119 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 680 x 410 piks.
|
|
| VPL-VW500ES Rozmiar 110 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 680 x 410 piks.
|
|
| Sony Xperia Z2 Rozmiar 74,4 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 1240 x 840 piks.
|
|
| Sony Xperia Tablet Z2 Rozmiar 894 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 4050 x 2892 piks.
|
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s Rozmiar 374 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 1000 x 667 piks.
|
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s Rozmiar 415 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 1000 x 511 piks.
|
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s Rozmiar 218 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 822 x 571 piks.
|
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s Rozmiar 306 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 1000 x 666 piks.
|
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s Rozmiar 761 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 1000 x 666 piks.
|
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s Rozmiar 353 KB Format pliku .jpg Wymiary obrazu 1000 x 667 piks.
|
|
| Sony partnerem technologicznym roadshow McDonald’s Rozmiar 362 KB Format pliku &n
Wasze komentarze (0):
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Blisko 160 milionów kobiet na świecie wciąż nie ma dostępu do antykoncepcji awaryjnej Opublikowane wyniki globalnego badania dotyczącego potrzeb antykoncepcyjnych ujawniają ogromny problem – ponad 160 milionów kobiet i nastolatek na świecie, które nie chcą zajść w ciążę, nie ma dostępu do skutecznych metod jej zapobiegania.
AkzoNobel finalizuje sprzedaż AkzoNobel India na rzecz JSW Group AkzoNobel N.V. ogłosił zakończenie procesu sprzedaży spółki AkzoNobel India Limited (ANIL) na rzecz JSW Group – jednego z czołowych, zdywersyfikowanych konglomeratów w Indiach. Finalizacja transakcji stanowi istotny etap w realizacji strategii AkzoNobel, ogłoszonej w październiku 2024 r.
Raport PKO - "Na wszelki wypadek" 45% Polaków nie czuje się gotowych na trudności życiowe, a tylko 7% jest przygotowanych na kryzysy. Mężczyźni deklarują większą gotowość (61% vs 49%). Młodsze osoby chętniej szukają informacji online (58% vs 29%). 28% Polaków ma trudność w rozmowach o polisach.
Najczęściej czytane artykuły:
Coroczna konferencja OPEC. Ciepłownictwo przyszłości w Gdyni Rozwój miejskiej infrastruktury energetycznej w oparciu o nowoczesne rozwiązania techniczne oraz komfort środowiska i mieszkańców był tematem obrad konferencji zorganizowanej przez gdyński OPEC we współpracy z PGE Energia Ciepła oraz Urzędem Miasta Gdyni.
FERRO stawia na styl i ekologię – premierowe kolekcje armatury Minimalizm, luksusowe wykończenia, ergonomia i technologie przyjazne środowisku — nowe kolekcje armatury FERRO odpowiadają na potrzeby współczesnych użytkowników. Dystrybutorzy mogą liczyć na wzrost zainteresowania produktami dzięki intensywnemu wsparciu marketingowemu.
ZOWIE oficjalnym partnerem na StarLadder Budapest Major 2025 Wszystkie mecze – od emocjonujących play-offów po pokoje treningowe – będą rozgrywane na monitorach
ZOWIE XL2586X+ 600Hz Esports Gaming Monitor, którym ufają profesjonaliści na całym świecie.
Mars opublikował wyniki raportu „Kakao dla Pokoleń” 2024 Mars od ponad 100 lat opiera produkcję swoich kultowych marek czekoladowych na kakao. W 2018 roku firma ogłosiła strategię „Cocoa for Generations”, przeznaczając 1 miliard dolarów na wspieranie społeczności uprawiających kakao i rozwój zrównoważonego łańcucha dostaw.
Allegro i Wolt łączą siły – wspólny krok w kierunku prostszej codzienności Allegro, najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce, oraz Wolt, dynamicznie rozwijająca się aplikacja do zamawiania jedzenia i produktów codziennego użytku, ogłaszają współpracę, która otworzy przed klientami nowe możliwości.
SANPLAST SA kolejny raz wspiera akcję “Szlachetna Paczka” W tym magicznym, grudniowym czasie, kiedy świąteczny nastrój w nas się odradza, otwieramy serca na potrzeby innych, jeszcze chętniej wspierając osoby, które nie mają tyle szczęścia. Tak jest też z SANPLAST SA, który jak co roku włączyła się w akcję „Szlachetna Paczka”.
Od chaosu do kontroli – jak AlgSec upraszcza zarządzanie regułami sieciowymi BizTech Konsulting z Oberig IT zapraszają na webinarium, podczas którego pokażą, w jaki sposób rozwiązanie AlgoSec pomaga przejść od chaotycznych procesów do pełnej kontroli i przejrzystości w zarządzaniu infrastrukturą sieciową.
3.12.2025 godzina 10:00
Hochland spełnia marzenia dzieci z lipnickiego Domu Dziecka W tym roku pracownicy administracji oraz zakładu Hochland Polska w Kaźmierzu ponownie udowodnili, że pomaganie ma ogromną moc. W ramach siódmej edycji akcji „Spełniamy marzenia” przygotowali świąteczne prezenty dla podopiecznych Domu Dziecka „W Słońcu” w Lipnicy.
Starbucks Foundation - granty rozdane Fundacja Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”, Sarigato i KOPD to polscy laureaci programu Global Community Impact Grants. The Starbucks Foundation wspiera już ponad 200 organizacji non-profit na całym świecie, pomagając dzieciom i młodzieży.
Kierunek: digitalizacja. PROMOTECH rozwija współpracę z Merinosoft Digitalizacja procesów sprzedażowych – to kolejny etap cyfryzacji, realizowany w białostockim PROMOTECHU. Jej efektem jest platforma B2B, usprawniająca proces składania zamówień przez dystrybutorów firmy.
Oficjalne otwarcie nowego salonu marki Alensa - jednego z europejskich liderów w branży optycznej Wczoraj w warszawskich Złotych Tarasach odbyło się oficjalne otwarcie flagowego salonu optycznego marki Alensa obecnej stacjonarnie i online w 25 krajach europejskich, obsługującej miesięcznie ok. 100 tys. zamówień online. W wydarzeniu uczestniczyli celebryci, influencerzy oraz eksperci z branży.
Raport PKO - "Na wszelki wypadek" 45% Polaków nie czuje się gotowych na trudności życiowe, a tylko 7% jest przygotowanych na kryzysy. Mężczyźni deklarują większą gotowość (61% vs 49%). Młodsze osoby chętniej szukają informacji online (58% vs 29%). 28% Polaków ma trudność w rozmowach o polisach.
Koszty inwestowania pod lupą. Fundusze inwestycyjne a nowoczesne platformy online Na pierwszy rzut oka inwestowanie w fundusze inwestycyjne i korzystanie z nowoczesnych platform inwestycyjnych online może wydawać się podobne – w obu przypadkach inwestor powierza swoje środki podmiotowi, który zarządza nimi w jego imieniu.
SANPLAST SA nominowany do nagrody BohaterONy 2025 BohaterONy 2025 im. Powstańców Warszawskich to nagroda, która wyróżnia osoby, instytucje i organizacje, które w szczególny sposób przyczyniają się do popularyzacji wiedzy o historii Polski XX wieku oraz angażują się w działania edukacyjne i społeczne.
AkzoNobel finalizuje sprzedaż AkzoNobel India na rzecz JSW Group AkzoNobel N.V. ogłosił zakończenie procesu sprzedaży spółki AkzoNobel India Limited (ANIL) na rzecz JSW Group – jednego z czołowych, zdywersyfikowanych konglomeratów w Indiach. Finalizacja transakcji stanowi istotny etap w realizacji strategii AkzoNobel, ogłoszonej w październiku 2024 r.
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito
|