Sony umożliwia tworzenie inteligentnych miejsc pracy poprzez rozwój oferty „rozwiązań TEOS”
• Nowe składniki rodziny rozwiązań TEOS upraszczają sterowanie dużymi sieciami AV • Wprowadzenie modułu TEOS Connect umożliwia intuicyjne udostępnianie
Firma Sony ogłasza nowy pakiet rozwiązań z flagowej oferty „TEOS”. Wzbogacony zestaw funkcji pomoże firmom w tworzeniu inteligentnych miejsc pracy, w których można sterować urządzeniami audiowizualnymi za pomocą smartfona, używać tabletu do rezerwowania sal spotkań i wprowadzić wirtualnego recepcjonistę. Dodatkowym elementem będzie nowe rozwiązanie TEOS Connect, służące do błyskawicznego, intuicyjnego udostępniania treści przy użyciu funkcji bezprzewodowej kopii ekranu.
Dział Sony Professional Solutions Europe, we współpracy ze swoimi klientami i partnerami, stworzył nową rodzinę rozwiązań do użytku w środowiskach biurowych. Należą do nich TEOS Manage i TEOS Connect — zaprojektowane w celu przekształcania miejsc pracy w środowiska upraszczające wykonywanie zadań pracownikom i ich gościom, sprzyjające współpracy i optymalizujące zarządzanie obiektem.
Nowe składniki rodziny TEOS będą dostępne jako elementy pakietu rozwiązań spełniającego wszystkie potrzeby komunikacji biurowej i obejmującego następujące moduły:
TEOS Connect, który usprawnia spotkania, pozwalając pracownikom w środowiskach biurowych błyskawicznie, bezprzewodowo wyświetlać materiały z własnego laptopa na monitorze profesjonalnym BRAVIA. Moduł ten działa bez sprzętowego odbiornika. Jest oferowany niezależnie od systemu TEOS Manage i umożliwia udostępnianie materiałów zarówno w dużych salach narad, jak i małych przestrzeniach.
TEOS Book — Ta dodatkowa usługa wchodząca w skład szerszej oferty TEOS Manage pozwala uniknąć dublowania rezerwacji i zoptymalizować wykorzystanie pomieszczeń. Zainstalowany na zewnątrz sali spotkań tablet z ekranem 7 lub 10 cali umożliwi pracownikom łatwe zgłoszenie przybycia, rezerwowanie pomieszczenia oraz przedłużanie spotkań, dając ponadto możliwość integracji z oferowanymi przez Sony tabletami B2B z systemem Android. To rozwiązanie do rezerwacji pomieszczeń jest całkowicie zgodne z narzędziami Office 365, Microsoft Exchange i Google Agenda.
TEOS Reception — Usługa wirtualnego recepcjonisty stanowi bardzo opłacalne rozwiązanie dla biur i dużych firm, które nie zatrudniają recepcjonistów. Zapewnia gościowi miłe powitanie i potrzebne informacje, a ponadto powiadamia gospodarza spotkania o przybyciu gościa.
TEOS Remote — To nowe rozwiązanie pozwala pracownikom sterować połączonymi urządzeniami przy użyciu własnego smartfona lub zainstalowanego w pomieszczeniu tabletu. Użytkownik może dostosować wygląd narzędzia do własnych upodobań. Aby uzyskać kontrolę nad sprzętem, wystarczy przy wchodzeniu do pomieszczenia użyć plakietki NFC lub zeskanować kod QR.
TEOS Manage — Wprowadzono także ważną aktualizację głównego rozwiązania TEOS Manage. W wersji 1.3 pojawiło się wiele dodatkowych funkcji, jak rezerwacja pomieszczeń, wirtualna recepcja, ulepszenia interfejsu — między innymi zarządzanie alarmami — udoskonalone zarządzanie projektorami i monitorami oraz zgodność z usługami Active Directory.
— W firmach i innych podmiotach zachodzą ciągłe zmiany, a firma Sony stara się ułatwiać ich wprowadzanie, udostępniając rozwiązania z oferty TEOS — mówi Thomas Issa, menedżer produktu w Sony Professional Solutions Europe. — Zwiększają one efektywność i wydajność pracowników, ponieważ dzięki nim środowisko biurowe — sale spotkań, przestrzeń ogólnodostępna, a nawet recepcja — staje się bardziej intuicyjne i prostsze w użyciu. Bardzo rzadko zdarza się, by wszyscy uczestnicy spotkania znajdowali się w jednym momencie w tym samym budynku i dlatego brak odpowiedniego rozwiązania może skomplikować proces i skutkować wielogodzinnymi stratami czasu. Celem rodziny TEOS jest połączenie niespójnych elementów spotkania i komunikacji biurowej z udziałem wielu osób, tak aby uzyskać jeden sprawny, prosty proces, nad którym każdy może - w dowolnym momencie - przejąć kontrolę.
Na tym właśnie koncentrują się usprawnienia systemu TEOS. Firma Sony dąży do tego, by obawy o przerwanie spotkania z powodu problemów z techniką stały się przeszłością i by umożliwiać efektywną komunikację w środowiskach biurowych — z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. Moduł TEOS Connect i modernizacje pakietu rozwiązań TEOS Manage są pomyślane jako pomoc w pokonywaniu tych wyzwań, w zwiększaniu efektywności w firmie, a w rezultacie w zapewnieniu produktywności pracowników.
Dalsze informacje można znaleźć na stronie TEOS Manage
Informacja o firmie Sony |
Sony Professional Solutions stawia sobie za cel uwalnianie olbrzymiej energii drzemiącej w obrazie. Centralne znaczenie w tej wizji ma pomoc klientom w budowaniu opowieści, wprowadzaniu zmian, tworzeniu więzi emocjonalnych, stymulowaniu uczenia się i wyzwalaniu potencjału. Firma Sony znakomicie łączy technologię z kreatywnością. Współpracuje z firmami z różnych sektorów, między innymi mediów i produkcji studyjnej, kina, służby zdrowia, sportu, biznesu i edukacji, dostarczając im nowatorskie rozwiązania, będące stymulacją do zmian. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu oraz współpracy z zaufanymi i uznanymi partnerami technologicznymi Sony oferuje bogaty wachlarz produktów i usług, które stanowią prawdziwą wartość dla firm oraz źródło informacji, wiedzy, rozrywki i inspiracji dla klientów. Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://pro.sony.eu Zapraszamy na Twittera @SonyProEurope / https://twitter.com/SonyProEurope |
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt: |
Malgorzata Błachnio, INDALO Tel.: +48 601 349 356, mail: malgorzata.blachnio@indalo.pl www: www.sony.pl/pro |
Nadesłał:
INDALO
|