Sound of Music – podsumowanie roku 2008


Sound of Music – podsumowanie roku 2008
2009-01-30
Sound of Music to agencja eventowa z 10-letnim doświadczeniem na rynku. Wysoki poziom kreacji wszystkich realizowanych przez nią wydarzeń wiąże się z głębokim wyczuciem potrzeb i specyfiki klienta.

Silny team pracowników to fundament sukcesów, które firma odniosła w minionym roku.

W ostatnim roku agencja zwiększyła obroty o około 48% w stosunku do roku 2007.

- Pomimo zmieniających się warunków na rynku i kryzysu gospodarczego, który zagroził wielu firmom eventowym, nam udało się zachować do końca roku ten sam poziom rozwoju. Jeszcze nigdy w histori naszej działalności nie mieliśmy tylu realizacji i takiego wzrostu dochodów. Było to bardzo pomyślny rok dla naszej agencji - mówi Maciej Sobkowiak, prezes Sound of Music.

Agencja ma na swoim koncie kolejne udane wydarzenia, m.in. gigantyczne przedsięwzięcie logistyczne, jakim były Miasteczka Kibica Euro 2008 dla Kampanii Piwowarskiej oraz ArcelorMittal, w których codziennie przez 28 dni, od 10:00 do 24:00, jednocześnie w sześciu miastach Polski, bawiła się kilkutysięczna rzesza kibiców piłki nożnej, podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

- Mimo tak licznie okrojonej ekipy za sprawą projektu EURO, inne czerwcowe realizacje (pikniki, imprezy integracyjne, konferencje) bez problemu zrealizował pozostały skład - to był dla wielu ogromny sprawdzian z samodzielności - przyznaje Edyta Brykała z Sound of Music.

W marcu firma przeniosła się do nowej, większej siedziby na ulicy Manueta 26, tym samym powiększając metraż biura o 100%.  W nowej przestrzeni, powstają nowe koncepcje kreatywne - w tym roku SoM przygotowało ich aż 70 do różnych imprez, których realizacja objęła prawie 250 dni eventowych.

W firmie pojawioło się siedmiu nowych pracowników. Event managerowie mieli okazję uczestniczyć w cyklu szkoleń dotyczącym m. innymi: negocjacji, przygotowywania oferty, technik sprzedaży, autoprezentacji oraz budowania skutecznego zespołu.

Mobilizacja teamu i ilość zrealizowanych przedsięwzięć przyczyniły się do wzrostu pensji pracowników o 30% w porównaniu z rokiem 2007.

W ubiegłym roku Agencja rozpoczęła współpracę z firmą Black&White PR, która zajmuje się kompleksowym zarządzanie wizerunkiem Sound of Music w mediach oraz realizacją strategii zrównoważonych działań PR.

Sound of Music, to jedna z najdłużej działających w Polsce agencji eventowych. W jej ponad 10 letnią historię wpisują się setki realizacji wyznaczających często kierunki rozwoju eventu na naszym rynku. Począwszy od kameralnych, często utrzymywanych w najgłębszym sekrecie działań przygotowywanych dla największych gwiazd polskiej muzyki lub biznesu poprzez skomplikowane akcje off roadowe, na spektakularnych masowych eventach skończywszy.

Agencja może poszczycić się stale rosnącym portfolio klientów, dynamicznie wzrastającymi przychodami i, co wyjątkowe w branży, wieloletnią współpracą z wieloma marketerami - Iberia Motor Company, AccelorMittal, Helwett - Packard, ING Bank, Intel, Sege Symfonia, DuPoint itd.  Tylko w bieżącym roku SOM zrealizował ponad 120 imprez. Do historii agencji przejdą niewątpliwie: „Sikorsky Air Craft" - premiera helikoptera Black Hawk, HP Enterprise Technology Summit czy Euro 2008 dla Kompanii Piwowarskiej marki Tyskie. Sound of Music posiada również zaszczyt realizowania największych eventów Intel z udziałem Roberta Kubicy. W ramach tego projektu agencja zrealizowała m.in. „Intel Racing Tour" - roadshow po Polsce, Spotkanie z Robertem Kubicą na torze kartingowym w Wackersdorf (Niemcy), czy „Driver Day" - jazdy z Robertem Kubicą na Bemowie. Więcej informacji: www.som.pl

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl