2017-07-19
Marka SPAFOOD, będąca symbolem najwyższej jakości produktów żywnościowych typu convenience, została nagrodzona w prestiżowym międzynarodowym konkursie Superior Taste Award 2017 w Brukseli.
Gwiazdkami jakości uhonorowane zostały dwa produkty tej marki: Cordon Blue oraz Chicken leg skewer with thyme and lemon. Ocenie podlegały wygląd, pierwsze wrażenie, aromat, konsystencja, zapach oraz smak produktu.
Organizowany w Europie Superior Taste Award to renomowany konkurs w branży żywieniowej. Superior Taste Award wręczana jest corocznie producentom żywności i napojów za smak i jakość. Nagrody dla najlepszych przyznawane są od 2005 roku przez International Taste & Quality Institute - ITQI (Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości) z siedzibą w Belgii. W tym roku testowi poddanych zostało 1989 produktów pochodzących z 93 krajów, z czego 45% stanowiły napoje, a 55% produkty żywnościowe. Skład konkursowego jury to światowe grono 135 degustatorów z wieloletnim doświadczeniem, szefów kuchni, sommelierów oraz specjalistów ds. napojów.
Podczas tegorocznej gali Superior Taste Award 2017, odbywającej się 14 czerwca w Belgii podwójne złoto otrzymały dwa artykuły marki SPAFOOD: Cordon Blue (dwie złote gwiazdki) oraz Chicken leg skewer with thyme and lemon (dwie złote gwiazdki). Oba produkty przeznaczone są dla kanału HoReCa, z czego Cordon Blue – głównie na rynek krajowy, a szaszłyk – na rynek zagraniczny.
Nagrody Superior Taste Award dla produktów SPAFOOD stanowią potwierdzenie słuszności obranej przez firmę strategii rozwoju, opartej na innowacyjności oraz dostarczaniu naszym klientom wysokiej jakości produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców – mówi Paweł Ławniczak Prezes Zarządu SPAFOOD.
SPAFOOD stosuje innowacyjne rozwiązania technologiczne, co umożliwia uzyskanie produktów o powtarzalnych parametrach smaku, wagi i rozmiaru. Niezależnie od wielkości partii produkty tej marki zawsze zachowują swoją jakość, od pierwszej do ostatniej sztuki.
Ta nagroda to dowód, że rdzennie polskie marki mogą zdobywać wysoką pozycję w segmencie produktów żywieniowych i z powodzeniem konkurować na arenie międzynarodowej – podkreśla Paweł Ławniczak - Utwierdzamy się w przekonaniu, że działania firmy zgodne z międzynarodowymi standardami żywności IFS, BRC oraz inwestycje w nieustanny rozwój spółki, przynoszą zamierzone efekty. Po tak spektakularnych sukcesach na rynkach zachodnich planujemy zwiększyć naszą obecność na rynku polskim. W obecnej chwili 80 proc. naszych towarów stanowi eksport, a rynek krajowy prawie 20 proc. - dodaje Prezes Ławniczak.
O SPAFOOD
Firma powstała w 1999 roku i składa się w 100% z kapitału polskiego. SPAFOOD to innowacyjny i dynamicznie rozwijający się producent żywności typu convenience, który oferuje produkty najwyższej jakości, łatwe i szybkie do przyrządzenia oraz dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Należą one do kategorii wytworów ready to eat, a wśród nich znajdują się, m.in.: elementy drobiowe pieczone, klopsiki i burgery, pieczenie i steki, rolady, szaszłyki, produkty panierowane i w cieście oraz inne.
Firma posiada szerokie doświadczenie w dystrybucji towarów zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Jej produkty dostępne są w sieciach handlowych, gastronomii i sprzedaży detalicznej. SPAFOOD produkuje wyroby pod marką własną oraz markami obcymi.
SPAFOOD przyświeca zasada – jakość na każdym etapie pracy – dzięki czemu w swojej ofercie ma bogate zaplecze surowców, pozyskiwanych głównie z rynku lokalnego i globalnego, od kwalifikowanych dostawców, a jej produkcja spełnia najwyższe normy międzynarodowe, takie jak: IFS i BRC.
http://www.spafood.eu/
Nadesłał:
SPAFOOD
http://www.spafood.eu/
|
|