Specjaliści z agencji badawczej ABR SESTA zaproszeni na Forum Dostawców Detalicznych w Kolumbii


Specjaliści z agencji badawczej ABR SESTA zaproszeni na Forum Dostawców Detalicznych w Kolumbii
2013-07-11
Agencja badawcza ABR SESTA weźmie udział w międzynarodowym „7 Forum Dostawców Detalicznych”, zorganizowanym przez kolumbijskie stowarzyszenie ANDI Associacion Nacional de Empresarios de Colombia.

Konferencja odbędzie się w dniach 11-12.07.2013 roku w Bogocie, w Kolumbii i będzie dotyczyć strategii przyjętych przez dostawców w różnych krajach.

ABR SESTA jako jedyna firma badawcza z Polski wystąpi na „7 Forum Dostawców Detalicznych” w roli eksperta znającego realia rynku handlowego w Polsce oraz w związku z otwarciem na rynku kolumbijskim pierwszych sklepów sieci ARA, należących do właściciela sieci sklepów BIEDRONKA.

Wśród prelegentów Forum wystąpi prezes ABR SESTA, Sebastian Starzyński. Podczas swojej prezentacji będzie mówić o fenomenie rozwoju sieci dyskontowych w Polsce oraz o sukcesie sieci Biedronka. Duży nacisk położy na omówieniu korzyści dla klientów, jak i szans dla lokalnych producentów, jakie niesie ze sobą rozwój sieci ARA. Podniesiony zostanie także temat związany ze zmianą znaczenia czynników takich jak asortyment, lokalizacja i cena w zakresie decyzji nabywców odnośnie wyboru miejsca zakupów. Ważnym elementem będzie również zaprezentowanie nowych trendów w handlu detalicznym w Polsce wraz z omówieniem przyczyn tych zmian.  – To dla naszej spółki duże wyróżnienie, że możemy uczestniczyć w konferencji, w której bierze udział tak wielu znakomitych specjalistów z różnych krajów.  Z naszej strony chcemy przekazać wiedzę i doświadczenie z polskiego rynku. Kolumbia to kraj, który posiada duży potencjał gospodarczy, dlatego przewidujemy, że w ciągu najbliższych lat nastąpi jego szybki rozwój. Jednocześnie przekazane im doświadczenia, wyniesione z polskiego rynku, mogą pomóc Kolumbijczykom sprawnie zarządzać nowymi inwestycjami, mówi prezes ABR SESTA, Sebastian Starzyński.

Podczas konferencji omówione zostaną zarówno różne strategie, przyjęte przez dostawców detalicznych, jak i metody działania, zmiany w strukturze kanałów oraz szczególne zachowania konsumentów na rynkach handlowych m.in. w takich krajach jak Polska, Turcja, Meksyk i Kolumbia.


***

ABR SESTA zajmuje się kompleksowym badaniem środowiska zakupowego (tj. analizą cen, promocji, dystrybucji) i zachowań zakupowych klientów, badaniem marketingu bezpośredniego, badaniem jakości obsługi i satysfakcji klientów oraz prowadzeniem innych badań jakościowych oraz ilościowych na określonych próbach konsumenckich i B2B. Obecnie firma zatrudnia 35 pracowników merytorycznych, ponad 600 ankieterów, 16 szkoleniowców regionalnych oraz 10 konsultantów.

Spółka ABR SESTA znajduje się w ścisłej czołówce firm badania rynku i opinii publicznej o największej dynamice sprzedaży w 2012 roku (w stosunku do roku 2011) wg audytu OFBOR-u (tj. Organizacji Firm Badania Opinii Rynku).

Nadesłał:

Paweł Kajetanowicz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl