Specjalizacja jako metoda rozwoju firmy


Specjalizacja jako metoda rozwoju firmy
2010-11-02
Katedra Ubezpieczenia Społecznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia istnienia. Z tej okazji zorganizowano konferencję naukową pt. ,,Społeczne aspekty rozwoju rynku ubezpieczeniowego”.

Odbyły się cztery panele. Przewidziano dyskusje na temat: Ubezpieczenie w zabezpieczeniu zdrowotnym, Ubezpieczenie w zabezpieczeniu emerytalnym, Ubezpieczenia majątkowe gospodarstwa domowego, Ubezpieczenie w zarządzaniu ryzykiem gospodarstwa rolnego.

Była to konferencja jubileuszowa, specjalna, a Concordia organizowała panel dyskusyjny na temat ubezpieczeń rolnych. W dyskusji wzięli udział m.in. Piotr Narloch, Prezes Zarządu Concordii, profesor Tadeusz Szumlicz, Kierownik Katedry Ubezpieczenia Społecznego SGH,, Andrzej Janc, dyrektor biura ubezpieczeń rolnych Concordii i Jarosław Muras, agent Concordii. Prezes Piotr Narloch przedstawił prezentację pt. ,,Specjalizacja jako metoda rozwoju firmy na przykładzie towarzystwa ubezpieczeniowego”. - Wymagania związane z rolnictwem są bardzo wysokie - tłumaczył Piotr Narloch, Prezes Zarządu Concordii. - Trzeba zbudować taki poziom kompetencji w towarzystwie ubezpieczeniowym, który umożliwi właściwą obsługę i solidną likwidację szkód.

Prezes Narloch podkreślał, że w tej chwili nie istnieją żadne porównania i rankingi likwidacji szkód wśród towarzystw. A jest to obok ceny i OWU najważniejsza sprawa dla Klienta.
Podczas dyskusji zastanawiano się także, co spowodowało, że ubezpieczenia rolne rozwijają się coraz bardziej? Nadal problemem jest świadomość rolników, którzy nie ubezpieczają się wcale, bądź za mało, lecz z roku na rok widać tendencje wzrostowe, bo w ciągu 3 lat areał ubezpieczony wzrósł o 300 procent.

- Ubezpieczenia rolne rozwijają się poprawnie - twierdzi Piotr Narloch, prezes Concordii. - Program partnerstwa z ministerstwem cały czas ewoluuje. Concordia rozmawia z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Potrafimy w dialogu zmieniać prawo. To jest duży sukces. Nie wiem, czy udaje się innym tak współdziałać. Nam się udało. Sukces Concordii, polega na czerpaniu wzorów od niemieckiego właściciela i umiejętności wykorzystywania specjalizacji, a także oferowania usług na bardzo wysokim poziomie.
- Zastanawiamy się, czy nie dobudowywać nowych specjalizacji - twierdzi prezes Narloch. - Stąd bancassurance. Zawsze kolejność jest taka – szukamy i budujemy specjalizację. Historia wielu ubezpieczycieli pokazuje, że jest to droga do zbudowania oferty dostosowania dokładnie do potrzeb wielu klientów.

Informacja uzupełniająca
Grupa Concordia obecna jest na polskim rynku od 1996 roku. Specjalizuje się w ubezpieczeniach rolnych, ubezpieczeniach ochrony prawnej, systemach ubezpieczeń dla firm oraz bancassurance dla bankowości spółdzielczej. Jako jedyny ubezpieczyciel w naszym kraju współpracuje ze wszystkimi zrzeszeniami banków spółdzielczych. W skład Grupy wchodzi Concordia Polska, Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz WTUŻiR Concordia Capital S.A. Dynamiczny rozwój firmy został dostrzeżony m.in. przez dziennik „Rzeczpospolita”, który przyznał Firmie drugie miejsce na Najlepsze Towarzystwo Ubezpieczeń Majątkowych 2008. Swoich klientów Concordia obsługuje w 9 oddziałach, 23 przedstawicielstwach i agencjach przy współpracy 330 banków spółdzielczych, w których dostępne są ich produkty.

Nadesłał:

Grupa Concordia
http://grupaconcordia.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl