SpełniOna 2015 – nowa odsłona komunikacji wizerunkowej Alpen Gold
Alpen Gold, jedna z najchętniej wybieranych marek czekolad na polskim rynku*, rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety.
Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety - ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga Paruzel.
W kwietniu Alpen Gold rusza z nową komunikacją budującą wizerunek marki, przygotowaną w oparciu o jej nowe pozycjonowanie. Konsumentki Alpen Gold to aktywne i świadome kobiety, które mają w sobie siłę i motywację, aby uczynić swoje życie satysfakcjonującym na wielu różnych płaszczyznach, takich jak kariera, rodzina, hobby, czy sport. To właśnie one i ich pomysły na spełnienie w życiu będą sercem nowej kampanii marki. Jej głównym elementem jest konkurs, do którego zapraszamy wszystkie Polki i zachęcamy do tego, aby podzieliły się swoją wizją spełnienia w życiu
i tym samym inspirowały miliony innych kobiet do działania.
Wiemy, że każdy dzień naszych konsumentek jest pełen różnych zajęć i obowiązków, które na pozór mogłyby zdominować ich życie. Jak się jednak okazuje, nasze konsumentki, wychodzą poza schematy i rutynowe zajęcia. Zauważyliśmy, że kobiety mają w sobie tyle siły i odwagi, aby samodzielnie podejmować decyzje odnośnie kształtu swojego życia, jak również poświęcać czas na działania, które dają im poczucie życiowego spełnienia. Zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki, Alpen Gold chce wspierać kobiety w realizacji tych działań, jak również inspirować i zachęcać inne kobiety do poszukiwania odpowiedzi na pytanie, czym dla nich jest spełnienie w życiu i podejmowania działan, aby to spełnienie osiągnąć - mówi Marta Gampf, Senior Brand Manager Local Brands, Mondelez Polska sp. z o.o.
Zainspiruj się - ambasadorki aktywacji
Ambasadorkami aktywacji są niezwykłe kobiety, które odnalazły spełnienie w życiu i mają na nie przepis: Sylwia Gruchała - czterokrotna olimpijka i dwukrotna medalistka olimpijska, Anna Nowak-Ibisz - aktorka, za sprawą programu w TVN Style znana jako Pani Gadżet oraz Kinga Paruzel - finalistka pierwszej polskiej edycji kulinarnego show MasterChef i autorka popularnego bloga kulinarnego.
Warto czasem zatrzymać się na chwilę i zastanowić, co sprawia, że czujemy się szczęśliwe - mówi Anna Nowak-Ibisz - dla mnie jest to możliwość pogodzenia pracy zawodowej i życia rodzinnego.
Każda kobieta może poczuć się spełniona, bez względu na to, czym się zajmuje i gdzie mieszka - tłumaczy Sylwia Gruchała - Macierzyństwo daje mi każdego siłę i motywację. Chcę przekazać swojej córce, żeby nigdy nie rezygnowała ze swojej drogi do szczęścia.
Spełnienie to także odważne spełnianie swoich marzeń - dodaje Kinga Paruzel.
Jak wygrać w konkursie Alpen Gold „SpełniOna 2015"? - zasady aktywacji
W konkursie Alpen Gold „SpełniOna2015" każda kobieta ma szansę wygrać 50 000 zł za zajęcie pierwszego miejsca, 30 000 za drugie miejsce lub 20 000 zł za zdobycie trzeciej pozycji, na realizację swoich marzeń i stać się inspiracją dla kolejnych tysięcy Polek. Wystarczy, że na stronie www.spelniOna2015.pl opisze, czym jest dla niej spełnienie i co sprawia, że czuje się szczęśliwa.
Konkurs odbędzie się dwuetapowo. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane od 7 do 27 kwietnia 2015 r. Co tydzień jury wybierze po 10 najbardziej inspirujących odpowiedzi na pytanie: „Czym dla Ciebie jest spełnienie?". 30 autorek zgłoszeń zostanie zaproszonych na weekendowe warsztaty rozwoju osobistego, które odbędą się w hotelu Intercontinental w Warszawie. Wtedy także poznamy 3 finalistki, a o ich miejscu na podium zdecydują internauci w drugim etapie akcji - poprzez głosowanie na stronie www.spełniOna2015.pl.
Wsparcie kampanii
Partnerami aktywacji są wp.pl oraz radio Zet. Akcja będzie także wspierana działaniami w sklepach, kampanią on-line oraz działaniami PR. Za koordynację konkursu odpowiada IQM, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi agencja RC2.
Nadesłał:
RC2
|