Spółka Jantoń buduje na rynku nową kategorię
Leemon Demon – to orzeźwiająca lemoniada z dodatkiem naturalnych soków owocowych z 4,5-procentową zawartością alkoholu, którą już w kwietniu wprowadza do sprzedaży spółka Jantoń.
Tym samym firma zamierza budować kategorię napojów hard lemonade, stanowiących doskonałą alternatywę dla piw smakowych, napojów RTD czy cydrów. Leemon Demon będzie dostępny w 4 smakach: w wersji klasycznej - cytrynowej, a także w wariantach grejpfrutowym, rabarbarowym i arbuzowym. Lemoniada trafi na rynek zarówno polski, jak też międzynarodowy i będzie wspierana komunikacją globalną.
Firma Jantoń, jeden z największych na polskim rynku producentów i dystrybutorów win i wyrobów winiarskich, wprowadza do swojego portfolio nowy produkt z kategorii hard lemonade, czyli lemoniadę z dodatkiem naturalnych soków owocowych z 4,5-procentowym dodatkiem alkoholu - Leemon Demon.
Podjęliśmy decyzję o budowaniu kategorii ‘hard lemonade', ponieważ dzisiejszy konsument cały czas poszukuje nowych smaków i doznań sensorycznych, a jednocześnie coraz chętniej sięga po lżejsze alkohole. W ostatnich latach natomiast rośnie kategoria lemoniad, zarówno tych przygotowywanych w lokalach, jak i butelkowanych. Picie lemoniady jest po prostu modne, stanowi element stylu życia. Proponujemy więc konsumentom nowy produkt, stanowiący doskonałą alternatywę dla niskoalkoholowych napojów przeznaczonych na okres wiosenno-letni, czyli orzeźwiającą lemoniadę z dodatkiem naturalnych soków owocowych i 4,5% alkoholu. - mówi Jakub Nowak Prezes Zarządu spółki Jantoń.
Leemon Demon została stworzona, by kusić rześkim, wyraźnie owocowym smakiem w czterech wariantach: cytrynowym, grejpfrutowym, rabarbarowym oraz arbuzowym. Lemoniada ta będzie dostępna w optymalnych, 0,275 l butelkach. Będzie ją można kupić pojedynczo lub w czteropakach. Leemon Demon to orzeźwiająca propozycja na plenerowe spotkania z przyjaciółmi, grillowanie w ogrodzie, czy wakacyjne wypady za miasto.
Trend picia lemoniad jest w tej chwili widoczny na całym świecie dlatego zgodnie ze strategią firmy Jantoń, która stawia na rozwój zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, marka będzie dystrybuowana i promowana globalnie.
Strategia naszej firmy zakłada rozwój globalny i zgodnie z jej założeniami rozpoczęliśmy budowanie portfolio kierowanego na rynek międzynarodowy. Leemon Demon to już kolejna, po Monte Santi, marka stworzona z myślą o rynku zarówno polskim, jak i zagranicznych. Przygotowane dla niej zintegrowane działania marketingowe i komunikacja prowadzone będą globalnie - podkreśla Jakub Nowak, Prezes Zarządu Spółki Jantoń- Leemon Demon bowiem to marka o prawdziwym potencjale. Prezentowaliśmy ją już na Targach ProWein w Dusseldorfie i spotkała się tam z dużym zainteresowaniem.
Leemon Demon będzie dystrybuowany zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym oraz w punktach HoReCa.
Jantoń S.A. Sp.K. - firma powstała w 1976 roku. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Szeroka i różnorodna oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD. Jantoń S.A. Sp.K. jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. Producent znanych marek takich jak: Kadarka Prestige, Monte Santi, Fruttisecco, Barmańska, Aronica, Cydr Dobroński, Zbójeckie Grzane czy też Grzaniec Galicyjski. Firma Jantoń to dziesięciokrotny laureat tytułu „Przedsiębiorstwo Fair Play".
Nadesłał:
PanKowalski312
|