Sportowe emocje z 7Days Max


Sportowe emocje z 7Days Max
2010-06-17
27 czerwca w Warszawie rusza pierwsza edycja turnieju koszykówki ulicznej Shoot Out 2010 organizowanego przez Stowarzyszenie Akademia Sportu.

Zmagania koszykarzy będzie można podziwiać na boiskach przy ulicy Smolnej 30 (XVIII LO im. Jana Zamoyskiego), w godzinach od 10 do 19. Jednym ze sponsorów imprezy jest 7Days Max. Wszystkie turniejowe mecze zostaną rozegrane w formule streetball (tzn. na jeden kosz, trzyosobowe drużyny i jeden rezerwowy).

Zawodnicy będą pogrupowani w trzy kategorie: Girls Only (dziewczyny bez podziału na kategorie wiekowe), Junior (osoby niepełnoletnie względem daty turnieju) i Open (osoby pełnoletnie). Rozgrywki w każdej z nich odbędą się z podziałem na mecze fazy grupowej, play off i finał. Na trzy zwycięskie drużyny z każdej kategorii czekają atrakcyjne nagrody. 7Days jest sponsorem nagród w dwóch konkursach wchodzących w skład 7Days challenge. Są to Slam Dunk Contest, czyli konkurs wsadów i BIG SHOT – konkurs rzutów z połowy boiska. W jednym i drugim mogą brać udział zarówno zapisani zawodnicy, jak i osoby z publiczności. 

Chętni do uczestnictwa w turnieju mogą zapisywać się poprzez specjalny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie Shoot out 2010 lub osobiście – 27 czerwca do godziny 10 w biurze zawodów. Koszt to 30 zł od drużyny w przypadku zapisu elektronicznego, a 50 zł – osobistego. Partnerami turnieju są: UM Warszawa, PZKosz, ZTM, Koleje Mazowieckie, Fundacja Marcina Gortata MG13, You Think – park pomysłów, WNBA, UNBA, LKU oraz Stowarzyszenie Opus Humanum. Patronat medialny objęli: Radio Eska, Magazyn MVP, Portal dla studenta.pl, Probasket.pl, Zawsze Po Pierwsze i Speedballin.pl.  

Kontakt dla mediów Kinga Karelus
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 84
E-mail: kinga.karelus@agencja21.pl
 

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl