Sposób na sukces hotelu – program lojalnościowy


2012-05-29
Powszechne jest przekonanie, że znacznie tańszym i łatwiejszym sposobem jest zatrzymanie stałego klienta, niż pozyskanie nowego. Od pewnego czasu zasadę tę wyznaje również branża hotelarska, która coraz więcej środków inwestuje w proces budowania lojalności Klientów, zamiast w agresywny marketing.

Program lojalnościowy to dla hotelu sposób na wyróżnienie się spośród całej gamy ośrodków noclegowych oraz możliwość podwyższenia reputacji obiektu. Nic tak nie przyciąga Klientów jak ciekawy design, miła obsługa i dodatki, z których mogą oni skorzystać, jeśli tylko zdecydują się na pobyt. Partycypacja w programach lojalnościowych dodatkowo pomoże hotelowi zaskarbić sobie zaufanie Klienta, a także uatrakcyjnić ofertę.

Obecnie na rynku istnieje wiele tego typu programów skierowanych do hoteli. Przykładem jest oferta firmy TravelProfit - turystyczna karta rabatowa oferująca 15 procent zniżki od ceny pojedynczego noclegu w ponad 400 obiektach noclegowych w Polsce. Roczny koszt karty to 30 zł, a jej posiadacz zyskuje wiele - ułatwiony wybór hotelu, niższy koszt pobytu, a także świadomość, że pomaga innym, bowiem 5% z każdej sprzedanej karty trafia na konto Polskiej Akcji Humanitarnej.

Program lojalnościowy daje obopólne korzyści - komentuje Juliusz Korwin, przedstawiciel TravelProfit. Dla klienta są to zniżki i gratisy, a dla hotelu renoma i zwiększone zainteresowanie jego ofertą. W przypadku branży, w której jest tak duża konkurencyjność, każda forma pozytywnego wyróżnienia się spośród innych przynosi wymierne korzyści - konkluduje Juliusz Korwin.

Więcej informacji o programie TravelProfit można znaleźć na stronie www.travelprofit.pl.

Nadesłał:

klok

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl