Spotler targetowany kontekstowo
Spotler, reklama graficzna wyświetlająca się użytkownikom telefonów komórkowych podczas pobierania przez nich multimediów na komórkę, wzbogacony został o system kontekstowego targetowania.
Contextual Mobile Targeting (CMT) polega na odpowiednim dopasowaniu reklamy (spotlera) do kategorii / rodzaju multimediów, które konsument pobiera na swój telefon komórkowy. Reklama jest więc wyświetlana użytkownikowi komórki w kontekście wybranej przez reklamodawcę grupy obiektów, powiązanych tematycznie z reklamowanym produktem.
Wśród głównych tematów, z jakimi można skojarzyć spotler są: sport, motoryzacja, miłość, zwierzęta, film, humor, celebrities, gry, muzyka. Pakiety te mogą być dowolnie łączone, a nawet modyfikowane zgodnie z wymogami klienta. Przykładem powiązania spotlera z kontekstem jest wyświetlanie reklamy męskiego kosmetyku w kategoriach „Sport", „Motoryzacja", „Muzyka rockowa" lub reklamy karmy dla zwierząt w kategoriach „Zwierzęta", „Natura". Dotarcie do nastolatek można zrealizować np. poprzez kategorie „Miłość, uczucia i emocje" oraz „Celebrities".
Spotler to 1 - 1,5 mln emisji miesięcznie docierających do młodego aktywnego konsumenta, lubiącego cyfrową rozrywkę. Dwie główne grupy wiekowe stanowią użytkownicy telefonów komórkowych w wieku 15 - 20 oraz 20 - 30 lat. "Contextual Mobile Targeting wzbogaca naszą ofertę dla klientów zainteresowanych wykorzystaniem reklamy w telefonie komórkowym. Przekazywanie konsumentowi treści reklamowych z uwzględnieniem jego gustów i zainteresowań oznacza dla klienta skuteczne dotarcie do interesującej go grupy docelowej, a z punktu widzenia użytkownika jest bardziej przyjazne "- powiedział Sławomir Szymański, Prezes Telecom Media.
Reklamy Spotler wykorzystali już w swoich kampaniach m.in.: Play, Motorola, L'Oreal, BZ WBK, Vision Film, Commercial Union, MTV Networks Polska, Biuro Promocji Miasta Warszawa.
Telecom Media sp. z o.o. www.telecommedia.pl
Firma świadcząca usługi mobilne na rynku B2C i B2B. Jeden z wiodących podmiotów branży Mobile Entertainment w Polsce. W obszarze biznesowym TM oferuje pakiet produktów Mobile Marketing 2.0, wykorzystujących w komunikacji z użytkownikiem przekaz multimedialny i różne formy interakcji. To pierwszy w kraju dostawca kompleksowego systemu bluetooth marketingu B-Zone oraz spotlerów.
Nadesłał:
ap
|