SPRAWDZONY STANDARD INNOWACYJNY OUT-OF-THE-BOX?


2013-11-20
CRM oferuje szeroki wachlarz możliwości przy projektowaniu rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem - od dostarczenia standardowego, pudełkowego systemu, po produkt out of the box, dostosowany w całości do indywidualnych predyspozycji zamawiającego i specyfiki jego działalności.

Na jakie rozwiązanie warto się zdecydować? Co trzeba mieć na uwadze, dokonując wyboru?

 CO JEST LEPSZE - STANDARD CZY OUT OF THE BOX?

Istnieje wiele korzyści, które można uzyskać przy wykorzystaniu wbudowanych (czyli standardowych) modułów w systemach CRM. Czas niezbędny do implementacji jest sprowadzony wówczas do minimum, ponieważ zwykle takie standardowe funkcjonalności są dokładnie udokumentowane w działach pomocy i innych materiałach szkoleniowych. Mogą one następnie posłużyć za tutorial i szybko przybliżyć sposoby oraz możliwości nabytego systemu.

I odwrotnie - jeśli tworzy się własne (niestandardowe) jednostki, jest niemal pewne, że trzeba będzie zainwestować czas i dodatkową pracę aby uzyskać określone funkcje, przy czym końcowe efekty mogą być lepsze niż dobre. Prawdopodobnie konieczne będzie poświęcanie zasobów na dostosowywanie pomocy online, samego systemu do istniejącej infrastruktury IT lub zredagowania materiałów szkoleniowych. Skoro wymaga to dodatkowych nakładów pracy, należy spędzić wystarczającą ilość czasu na analizie, aby zdecydować, w co warto wejść, a co stanowi niepotrzebny wysiłek.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/sprawdzony_standard_innowacyjny_out-of-the-box.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl