Srebrne Fresh Studio


Srebrne Fresh Studio
2010-05-14
Agencja Fresh Studio, znana m.in. z kreacji wprowadzanych na polski rynek marek Cote D'or i Carte Noire, zdobyła srebrną nagrodę podczas ostatniej edycji Polskiego Konkursu Reklamy. Jest to jednocześnie najwyższe wyróżnienie w kategorii Marketing Miejsc.

Nagrodę przyznano za kampanię „Brat PIT w Warszawie", która została zrealizowana na zlecenie Stołecznego Urzędu Miasta. Statuetki w tej kategorii przyznawane były po raz pierwszy, co świadczy o zwiększającej się roli marketingu i promocji w bieżącej działalności samorządów. Konkurs został zorganizowany przez Klub Twórców Reklamy.

Kampania „Brat PIT" miała na celu przekonanie osób do płacenia podatku dochodowego w mieście w którym mieszkają i pracują (władze miasta szacują, że w Warszawie mieszka ok. 300 tys. osób, które rozliczają podatek poza stolicą). Agencja Fresh Studio była autorem koncepcji Brata PIT-a oraz stworzyła wszystkie materiały graficzne i multimedialne obejmujące outdoor, ulotki, komiks oraz film animowany.

Agencja reklamowa Fresh Studio istnieje od kwietnia 2002 roku. Zespół współtworzy grupa specjalistów od lat zajmujących się planowaniem i tworzeniem strategii oraz rozwiązań marketingowych. Z usług agencji skorzystały takie firmy jak: Kompania Piwowarska, Raben Group, Kraft Foods (Alpen Gold), Solaris, Chata Polska, Kreisel, Warta Glass.

Nadesłał:

Wellington PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl