Standy promocyjne


2012-10-04
Standy promocyjne to bardzo istotny element promocji drobnych produktów. Dobry marketing jest obecnie bardzo ważny. Jak doskonale wiadomo, w handlu liczy się przede wszystkim sprzedaż, a do tego potrzeba dobrej reklamy.

Dobra reklama jest w stanie przywrócić zapomniany przez klientów produkt do łask.

Świetnie dobrane metody marketingu sprawdzają się także w momencie, kiedy wprowadzamy na rynek zupełnie nowy produkt. Co ważne, marketingowcy coraz chętniej sięgają po osoby, które swoim wizerunkiem będą promować dany produkt. Rozpoznawalna twarz, lubiana przez społeczność może przyczynić się do znaczącego wzrostu sprzedaży naszego produktu. Można tutaj wspomnieć choćby o takich gwiazdach, które użyczyły swojego wizerunku jak: Agnieszka Radwańska, Kuba Wojewódzki, Edyta Górniak, Monika Brodka czy Marek Kondrat. Powyższe osoby chętnie promowały swoim nazwiskiem różne produkty, występując m.in. na plakatach, billboardach czy spotach reklamowych.

Małe produkty np. batony należy promować w inny sposób niż np. usługi bankowe. Najważniejszy jest jednak dobry i unikalny pomysł. Standy promocyjne są materiałami reklamowymi często stosowanymi podczas reklamowania i promowania danego produktu. Standy promocyjne świetnie sprawdzają się w przypadku małych produktów np. słodyczy czy zabawek. Produkcja takiego standu nie jest zbyt droga a z pewnością sprawia, że klient zwróci uwagę na nasz produkt.

Spośród wielu metod reklamy na szczególną uwagę zasługują spoty reklamowe, które choć uważane za najdroższą możliwość, postrzegane są także jako wariant najskuteczniejszy. Oczywiście producenci pragną, aby pieniądze włożone w reklamę zwróciły im się z nawiązką. Dlatego nie dziwi fakt, że wybierają jedynie najoryginalniejsze pomysły na reklamę.

Nadesłał:

l.nowak1815

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl