Stanley na wakacjach


Stanley na wakacjach
2010-07-14
Firma Stanley rozpoczęła kampanię wizerunkową w Trójmieście. Przez kolejne dwa miesiące mieszkańcy nadbałtyckich miast będą mogli oglądać na ekranach reklamowych filmy promujące rozwiązania lidera w branży narzędzi ręcznych.

Wraz z początkiem wakacyjnych miesięcy polski oddział Stanley Sales and Marketing zainicjował kampanię wizerunkową w trzech miastach nad Bałtykiem: Gdańsku, Gdyni i Sopocie.

Na ekranach firmy LED Art przez dwa miesiące, co 6 minut, będą wyświetlane krótkie, dynamiczne filmy prezentujące narzędzia od Stanley’a.

„Stanley to marka, która łączy ponad 150- letnią tradycję z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi” – tłumaczy Andrzej Mroczek, product manager Stanley Sales and Marketing Poland. „Decydując się na kampanię z wykorzystaniem nowych technologii, chcemy podkreślić to, co wyróżnia nasze rozwiązania: innowacyjność połączoną z najwyższą jakością i precyzją.”

W sumie w Trójmieście zostaną zaprezentowane cztery filmy, które będą wyświetlane na zmianę. Wsparciem dla kampanii ekranowej będzie 6 billboardów 5x2,5 metra, które zostaną zawieszone przed marketami budowlanymi Castorama.
Filmy można będzie także obejrzeć na stronie Stanley Sales and Marketing Poland www.stanleyworks.pl w dziale Aktualności.

Informacje o firmie Stanley
Stanley (The Stanley Works, Inc.) to światowy lider technologiczny w dziedzinie produkcji narzędzi ręcznych. Firma powstała ponad 160 lat temu (1843 r.) w Stanach Zjednoczonych. Od około 1920 roku marka STANLEY jest znana na wszystkich kontynentach i należy dziś do najbardziej popularnych znaków firmowych świata. Od ponad 36 lat The Stanley Works jest notowany na giełdzie w Nowym Jorku.

W wyniku ciągłego rozszerzania i różnicowania asortymentu, The Stanley Works posiada w swojej ofercie już kilkadziesiąt tysięcy produktów. W 2006 r. pozycja rynkowa Stanley’a na świecie została dodatkowo wzmocniona przez przejęcie firmy Facom – dostawcę wysokiej jakości narzędzi dla przemysłu. W wyniku tego połączenia powstała największa grupa narzędziowa na świecie, oferująca produkty dla bardzo zróżnicowanych grup konsumentów. Produkty marki Stanley adresowane są do specjalistów z sektora budowlanego i majsterkowiczów, zaś Facom do profesjonalistów sektora przemysłowego i motoryzacyjnego.

W Polsce firma Stanley jest reprezentowana przez Stanley Sales and Marketing Poland. Pierwsze przedstawicielstwo handlowe firmy Stanley w Polsce rozpoczęło swoją działalność 15 lat temu. Od 1992 roku we Wrocławiu działa natomiast fabryka Stanley Fastening Systems Poland, produkująca elementy złączne dla Stanley Bostitch. Obecnie fabryka Stanley Fastening Systems Poland sp. z o.o. zatrudnia około 300 pracowników i produkuje ponad 15 miliardów gwoździ rocznie. Jest to największa tego typu fabryka firmy Stanley na świecie.
www.stanleyworks.pl

Kontakt dla mediów:
Andrzej Mroczek, Stanley Sales and Marketing Poland sp. z o. o., tel. (22) 510 36 55, 57, 58
e-mail: AMroczek@stanleyworks.com
Marta Buler, Effective Public Relations, tel. 22 822 07 52, +48 696 925 672, e-mail: MBuler@effectivepr.pl

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl