Stanley prezentuje nowe logo


Stanley prezentuje nowe logo
2014-01-28
Stanley Black & Decker wprowadził nową identyfikację wizualną odświeżając jeden z najbardziej rozpoznawalnych znaków towarowych na świecie - logo Stanley. Nowy logotyp uosabia dynamikę i doskonałość w działaniu marki cieszącej się najwyższą reputacją już od ponad 170 lat. „W ciągu ostatnich 15 lat Stanley przeszedł ważną transformację otwierając się na nowe sektory rynku i wprowadzając szereg nowatorskich rozwiązań technologicznych. Nowe logo odzwierciedla obecny charakter oraz wielkość i zakres działalności Stanley'a" powiedział Andrzej Mroczek, marketing manager Stanley Black & Decker w Polsce.

W trakcie prac nad projektem nowego logotypu przeprowadzono szereg konsultacji z pracownikami firmy, jej klientami oraz użytkownikami narzędzi i elektronarzędzi Stanley. W ten sposób określono najbardziej charakterystyczne dla marki cechy, którymi okazały się: doskonałość i dynamika działania, bogate dziedzictwo oraz stale powiększające się portfolio produktów. Cechy te ujęto w nowym logotypie m.in. dzięki usunięciu ograniczającej napis Stanley zewnętrznej ramki w kształcie żyletki, do której odwołaniem jest obecnie proste nacięcie znajdującej się w centrum litery „N". W rezultacie osiągnięto zbliżony do strzały, trójkątny kształt oddający dynamizm działania, a zarazem prostotę. W nowym logo zachowano dotychczasową, czarno - żołtą kolorystykę, która nawiązuje do bogatej tradycji firmy.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl