Start kampanii San Markos dla domu handlowego Renoma.


Start kampanii San Markos dla domu handlowego Renoma.
2009-04-24
Ruszyła przygotowana przez agencję San Markos kampania reklamowa promująca otwarcie domu handlowego Renoma. Kampania pod hasłem „wonderful world” przedstawia mieszkańcom Wrocławia nową odsłonę jednego z najstarszych domów handlowych w mieście.

Celem kampanii „wonderful world” opracowanej przez agencję San Markos (www.sanmarkos.pl) jest poinformowanie mieszkańców Dolnego Śląska o ponownym otwarciu domu handlowego Renoma (www.renoma-wroclaw.pl) oraz zbudowanie nowego, wyrazistego wizerunku tego miejsca. Kampania ruszyła z początkiem kwietnia, gdy na ulicach Wrocławia pojawiły się pierwsze kreacje outdoorowe. Na jej potrzeby zrealizowano sesję zdjęciową, na której modelki wystąpiły w magicznych kreacjach inspirowanych projektami haute – couture, przygotowanymi przez laureatkę zeszłorocznego konkursu Złota Nitka 2008 – Ewelinę Ulanecką. Autorem zdjęć jest Robert Baka. Na ich podstawie opracowano reklamy wielkoformatowe i prasowe nawiązujące do eleganckiego, elitarnego charakteru domu handlowego Renoma. Przygotowano również inserty do prasy w postaci pocztówek, które odwołując się do historii budynku zwracają uwagę na popularność, jaką to miejsce cieszyło się już 70 lat temu.

„Wertheim, budynek w którym znajduje się Renoma, był w latach 30. siedzibą najbardziej prestiżowego domu handlowego we Wrocławiu. Chcemy, by w świadomości mieszkańców miasta Renoma ponownie zaistniała jako miejsce niezwykłe, stąd pomysł na frapującą kreację” – komentuje Tomasz Chojnacki, Creative Director agencji San Markos.

Kampania „wonderful world” jest skierowana do mieszkańców Wrocławia i okolic, w wieku 25 – 50 lat, z wyższym wykształceniem. Działania reklamowe prowadzone są w mediach ogólnopolskich i regionalnych, z uwzględnieniem miesięczników o tematyce modowej, a także w radiu i na nośnikach outdoorowych. Zakup mediów powierzony został domowi mediowemu Media On. Otwarcie domu handlowego Renoma odbędzie się 25 kwietnia, a kampania reklamowa promująca otwarcie tego obiektu potrwa do końca maja 2009 r.

Centrum Development & Investments jest zarządcą i deweloperem, specjalizującym się w inwestycjach rewitalizacji i rozwoju obiektów handlowo-usługowych i biurowych w centrach miast. Firma jest grupą spółek będących właścicielami nieruchomości położonych w ścisłych centrach piętnastu największych miast w Polsce. Portfolio nieruchomości Centrum Development & Investments obejmuje ok. 110 000 mkw. powierzchni handlowo-usługowej i biurowej w 19 obiektach, wśród których są m.in.: Wars&Sawa i Junior oraz budynek Smyka w Warszawie, Renoma we Wrocławiu, Okrąglak w Poznaniu, czy Posejdon Szczecinie.
Projekty inwestycyjne Centrum Development & Investments są ściśle związane z rozwojem centrów największych miast w Polsce. Realizowane inwestycje podnoszą standard posiadanych nieruchomości, przy zachowaniu historycznych i kulturowych walorów nie tylko samych obiektów, ale również ich otoczenia architektoniczno-urbanistycznego.
Jedną z kluczowych inwestycji Centrum Development & Investments jest prowadzona rewitalizacja i rozbudowa domu handlowego RENOMA we Wrocławiu. Otwarcie obiektu po przebudowie jest planowane 25 kwietnia 2009 roku.

SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: SEB TFI, RWE Stoen, Budimex, AMS, Bosch, Purmo, OBI, Burger King, Sony i Telekomunikacja Polska.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl