2014-10-28
BIZ Bank – marka handlowa FM Banku PBP SA – prężnie działający w obszarze bankowości dla małych i średnich przedsiębiorstw, startuje z projektem BIZ Polska. Inicjatywa obejmuje cykl spotkań z przedsiębiorcami oraz portal internetowy www.BIZPolska.pl, który przygotowała łódzką agencję IMAGINE.
W ramach projektu BIZ Polska przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. jakie biznesy są dochodowe, co będzie tylko modne, a co stanie się prawdziwą innowacją na rynku, w co warto zainwestować, gdzie i jak znaleźć potrzebny kapitał, w tym jak zbudować biznes korzystając ze środków Inicjatywy JEREMIE (preferencyjne wsparcie kapitałowe dla małych i średnich firm), które organizacje i instytucje mogą pomóc w bieżącym kierowaniu firmą.
Tego typu wiedzę przedsiębiorcy będą mogli zdobyć w trakcie kilkudziesięciu spotkań informacyjnych, które odbędą się w pięciu województwach. Eksperci BIZ Banku osobiście odpowiedzą na pytania dot. najatrakcyjniejszych źródeł finansowania oraz skutecznych sposób prowadzenia własnego biznesu.
Wszelkie porady i informacje będą dostępne również na portalu www.BIZPolska.pl, który jest główną osią komunikacji w projekcie przygotowanym przez BIZ Bank. Użytkownicy portalu mają do dyspozycji kalendarz spotkań, który w pierwszej fazie projektu jest jego kluczowym elementem. Ponadto przedsiębiorcy dzięki serwisowi otrzymują dostęp do modułu, w którym uzyskają poradę ekspercką, do obszernego działu poświęconego inicjatywie JEREMI oraz do blogów zawierających komentarze specjalistów i analityków ekonomicznych BIZ Banku.
Bardzo ważnym elementem portalu jest unikalny i wartościowy kontent, którego umiejętna prezentacja stała się celem nadrzędnym, dlatego serwis został stworzony zgodnie z najnowszymi trendami User Experience (UX) oraz w technologii Responsive Web Design (RWD), aby użytkownicy mogli wygodnie przeglądać treści na wszystkich rodzajach urządzeń.
Portal BIZ Polska przygotowała łódzka agencja interaktywna IMAGINE. Zakres powierzonych jej prac obejmował stworzenie architektury informacji, projekty graficzne, zbudowanie systemu zarządzania treścią oraz aktywny udział we wdrożeniu serwisu.
– Nasze działania w zakresie zbudowania portalu BIZ Polska idealnie wpasowały się w hasło, które jest misją BIZ Banku i przyświeca projektowi: „Przyjazny świat finansów dla przedsiębiorczych”. Rozwiązania zastosowane przy realizacji tego serwisu zapewniły odpowiedni rezultat i powiew świeżości w tym segmencie rynku – podsumowuje Filip Iwański, właściciel agencji IMAGINE.
Agencja interaktywna IMAGINE od początku swojej działalności współpracuje z klientami z segmentów Business to Business i Business to Customer, ma również bogate doświadczenie we współpracy z firmami z branży finansowej. W każdym kolejnym projekcie wykorzystuje wiedzę na temat najnowszych trendów i doświadczenie w zakresie projektowania graficznego oraz budowania serwisów internetowych.