Startuje IV edycja programu edukacyjnego Akademia Czystych Rąk Carex


2013-10-22
Już po raz czwarty uczniowie ze szkół podstawowych mogą wziąć udział w ogólnopolskim programie edukacyjnym Akademia Czystych Rąk Carex.

Jego organizator, marka Carex – lider w segmencie antybakteryjnych mydeł w płynie[1], stawia sobie za cel przekazanie dzieciom podstawowej wiedzy z zakresu profilaktyki zdrowia, a także wyrobienie w nich prawidłowych nawyków związanych z higieną rąk, których stosowanie pomoże skutecznie ustrzec się przed infekcjami. IV edycja programu jest realizowana pod patronatem Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”.

W ramach IV edycji programu przygotowano zupełnie nowe materiały edukacyjne, wzbogacone o treści multimedialne. Dostosowane zostały stopniem trudności do dzieci
z klas 1-3, a także 4-6. W scenariuszach lekcji zrównoważono zawartość merytoryczną, zabawę i ćwiczenia praktyczne tak, aby przybliżyć najmłodszym temat higieny rąk w jak najbardziej przyjazny sposób. Materiały edukacyjne uzyskały pozytywną opinię profesora Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego dr hab. Małgorzaty Żytko, a także pediatry, eksperta w dziedzinie profilaktyki zakażeń – dr Pawła Grzesiowskiego.

W tym roku aż 2000 placówek otrzyma od organizatorów zestaw materiałów edukacyjnych oraz antybakteryjnych mydeł marki Carex – liczy się kolejność zgłoszeń. Formularz zgłoszeniowy dla nauczycieli będzie dostępny na stronie www.carex.pl. 

- Wspaniały sukces III edycji Akademii Czystych Rąk Carex sprawił, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby kolejna odsłona programu była jeszcze ciekawsza. Przeprowadziliśmy badanie ankietowe wśród nauczycieli, którzy realizowali program w swoich szkołach – aż 98% z nich przyznało, że taki program jest potrzebny, a 97% potwierdziło, że skutecznie rozwinął on wiedzę dzieci w zakresie prawidłowej higieny rak[2]. Mamy świadomość tego, że potrzeba edukacji dzieci w zakresie profilaktyki zdrowia jest ciągle ogromna, dlatego liczymy, że szkół zaangażowanych w propagowanie prawidłowych nawyków związanych z higieną rąk będzie coraz więcej  – mówi Anna Rogalska, Dyrektor Marketingu PZ Cussons Polska S.A.

Częścią programu Akademia Czystych Rąk Carex jest również konkurs plastyczny „Gdzie były, co robiły Twoje ręce?”, w którym do wygrania są bony edukacyjne dla szkół oraz nagrody rzeczowe dla nauczycieli:

  • I miejsce – bon edukacyjny dla szkoły o wartości 7 000 zł, notebook dla nauczyciela, indywidualne upominki dla uczniów ze zwycięskiej klasy (o wartości do 100 zł każdy).
  • II miejsce – bon edukacyjny dla szkoły o wartości 5 000 zł, aparat fotograficzny dla nauczyciela.
  • III miejsce – bon edukacyjny dla szkoły o wartości 3 000 zł, odtwarzacz mp4 dla nauczyciela.

Konkurs ma na celu utrwalenie, w formie zabawy, zdobytej wcześniej wiedzy z zakresu higieny rąk. W ramach III edycji projektu nadesłano w sumie ponad 1600 prac. Przez cały październik 2013 w warszawskim centrum rozrywki Hula-Kula, przy ul. Dobrej 56/66,
w ramach specjalnie zorganizowanej wystawy, można obejrzeć wybrane spośród nich.

W portfolio marki Carex znajdują się mydła i żele antybakteryjne do rąk, a także chusteczki – dostępne w sieci drogerii Rossmann. Badania laboratoryjne potwierdzają ich skuteczność,
a zawarte w nich składniki pielęgnujące dodatkowo dbają o skórę dłoni przy każdym użyciu.  

 

 Patronat:        

Patronat medialny:                                          

 

Więcej informacji na www.carex.pl i http://www.facebook.com/CarexPolska.

Kontakt dla mediów:

Anna Grzelińska

Junior Account Executive

agencja 21

ul. Brukselska 44a lok. 4

03-973 Warszawa

tel. +48 22 511 13 84

fax. +48 22 511 13 87

e-mail: anna.grzelinska@agencja21.pl

 

 

Grupa PZ Cussons istnieje od ponad 125 lat. Od  1993r. jest obecna w Polsce. W portfolio PZ Cussons Polska S.A. znajdują się marki: E, Morning Fresh i Kokosal  (detergenty i środki czystości ), Luksja i Original Source (kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji ciała). Wprowadzona na rynek polski w 2009 roku, marka Carex jest najczęściej wybieraną marką mydeł do rąk na rynku brytyjskim.



[1] Producent PZ Cussons Polska S.A. za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w okresie MAT JA'13 (Wrzesień 2012 – Sierpień 2013) w segmencie antybakteryjne mydła  w płynie. Definicja segmentu mydeł antybakteryjnych według PZ Cussons Polska S.A.

[2] Badanie ankietowe przeprowadzone wśród nauczycieli, którzy realizowali III edycję Akademii Czystych Rąk Carex, zrealizowane przez agencję badawczą Few Reasons na zlecenie PZ Cussons Polska S.A.

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl