Startuje wspólna akcja Carrefour i TVN „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”
2020-10-15
24 października na antenie TVN, TTV oraz na platformie player.pl swoją premierę będzie mieć nowy program pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, którego partnerem jest Carrefour Polska. Media w kampanii promocyjnej akcji zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).
Projekt „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” to nowy format, w którym dziesięcioro uczestników będzie próbować zmieniać swoje dotychczasowe nawyki żywieniowe. Prowadząca, Katarzyna Bosacka, w każdym z odcinków będzie doradzać po jakie artykuły warto sięgać, zwracając szczególną uwagę na skład i pochodzenie produktu. Program zadebiutuje w sobotę 24 października i będzie emitowany na antenach TVN, TTV i w serwisie Player.
Kampania promująca „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” startuje w dniu premiery i potrwa do zakończenia pierwszego sezonu (10 odcinków), czyli do końca roku.
Realizowana będzie na antenie TVN oraz TTV, w serwisach VoD, prasie i radiu.
Za koncept projektu oraz strategię odpowiadają wspólnie Arena Media i agencja 38 Content Communication. Za kreację oraz realizację spotów Content BrandTime, a za planowanie i zakup mediów agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group). – Wraz z tym projektem przenosimy naszą wieloletnią współpracę na zupełnie nowy poziom. Jako partner biznesowy Carrefour Polska, stawiamy przede wszystkim na wymierne wyniki biznesowe, wykorzystując do tego nasz nowy proces strategiczny MX, czyli Media Experience, w którym jesteśmy bliżej klienta i dzięki któremu możemy wyeksponować markę w optymalnym połączeniu medium, kontekstu i treści – mówi Joanna Bosakirska, Business Unit Managing Partner Arena Media w Havas Media Group.
Arena Media to agencja mediowa, działająca w Polsce od 2010 r. w ramach Havas Media Group, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m.in.: Carrefour Polska, MyLan Healthcare, Dr Oetker, Grupa Tikkurila, Swarovski, AXA, Sarantis, Herm?s Paris czy Walmark. Agencja ma na swoim koncie takie nagrody jak Effie, Mixx Awards oraz Golden Arrow.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (0):