Sto nowych miejsc pracy dla mieszkańców Legnicy i okolic


Sto nowych miejsc pracy dla mieszkańców Legnicy i okolic
2011-06-01
Docelowo 100 nowych stanowisk pracy w osiem miesięcy – spółka Avista Media rozwija działalność w sektorze specjalistycznych usług contact center. Trwa rekrutacja, a zwiększenie zatrudnienia związane jest z rozszerzeniem działań świadczonych przez Avista Media.

- Dla naszych partnerów biznesowych rozwijamy w Legnicy projekty telemarketingowe, w tym roku planujemy więc zwiększyć zatrudnienie w należącym do Avisty telecentrum o dodatkowe sto osób. To zdecydowany wzrost, ponieważ obecnie dysponujemy w sumie dwustoma stanowiskami operatorskimi w obu telecentrach, gdzie pracuje około 300 konsultantów i marketerów - mówi Marcin Luboń, prezes zarządu spółki Avista Media.

W pierwszym etapie rekrutacji, który zakończy się w ostatnim tygodniu czerwca br., Avista Media zamierza obsadzić ponad 40 stanowisk telemarketerów. Do końca roku ma przybyć kolejnych 50-60. Spółka oferuje zarówno zatrudnienie w wymiarze pełnoetatowym, jak i możliwość innych form, m.in. na trzy czwarte etatu czy na określony wymiar czasu. Z myślą choćby o studentach planowana jest m.in. praca konsultantów na godziny, a te osoby mają szansę ustalać swój grafik zgodnie z innymi obowiązkami. To także dobra propozycja dla młodych mam, które chciałyby wrócić na rynek pracy i zależy im na stabilnej pracy w odpowiadających im porach.

- Szukamy ludzi umiejących łatwo nawiązywać kontakt z innymi, dobrze czujących się w rozmowie przez telefon, nie bojących się obsługi komputera, chętnych do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności. Nie stawiamy ograniczeń wiekowych, także osoby dojrzałe, jeśli tylko posiadają takie kwalifikacje, mają szansę na zatrudnienie - podkreśla prezes Avista Media.

Rekrutacja na stanowiska konsultantów jest niejako procesem ciągłym, ponieważ równolegle w obu telecentrach trwa nabór pracowników mający na celu rozwój zespołów.

Avista Media poszukuje również partnerów handlowych, których zadaniem będzie pozyskiwanie klientów biznesowych zainteresowanych usługami call/contact center oraz partnerów biznesowych mogących współpracować ze spółką przy rozwiązaniach multikomunikacyjnych. Zarówno kandydaci na konsultantów infolinii, jak i na partnerów handlowych powinni przesyłać swoje aplikacje (wraz z numerem referencyjnym, podanym przy ogłoszeniu na stronie internetowej www.avistamedia.pl) na adres: praca@avistamedia.pl.

Nadesłał:

izastraczek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl