Strategiczne koalicje. Nocleg.pl mocno wchodzi w Nowy Rok


Strategiczne koalicje. Nocleg.pl mocno wchodzi w Nowy Rok
2018-01-23
Dziesięciokrotne zwiększenie liczby miejsc noclegowych w ofercie rezerwacyjnej dzięki połączeniu sił z serwisem Spanie.pl i partnerstwo na wyłączność z Interia.pl. W 2018 roku platforma rezerwacyjna Nocleg.pl znacząco wzmacnia swoją pozycję na rynku.

Nocleg.pl to stosunkowo nowy gracz, należący do grupy Szallas.hu, technologicznego giganta, lidera branży OTA na Węgrzech i krajach Europy Centralnej. Młody polski portal rezerwacyjny szybko się rozwija, stale zwiększając swój zasięg, zarówno w zakresie obiektów partnerskich, jak i użytkowników. Nowy rok rozpoczyna kolejnymi krokami milowymi. 

Dzięki podpisanemu właśnie strategicznemu porozumieniu i integracji z platformą Spanie.pl przez rok zwiększymy aż dziesięciokrotnie liczbę obiektów noclegowych, dostępnych w naszym systemie rezerwacyjnym. To znacząco wzmacnia atrakcyjność naszej oferty – podkreśla Grzegorz Kołodziej, odpowiadający za rozwój marki Nocleg.pl. – Celem onlinowego agenta turystycznego jest przecież, żeby każdy, bez względu na cel podróży, mógł w jednym miejscu znaleźć jak najlepiej dobrany nocleg i łatwo dokonać rezerwacji. Do tego potrzeba zróżnicowanej i licznej bazy hoteli, żeby klient nie musiał szukać w innych portalach czy dzwonić bezpośrednio do obiektów – wyjaśnia.  

Spanie.pl działa na polskim rynku od 16 lat, z powodzeniem wspierając apartamenty i pensjonaty średniej wielkości i obsługując blisko 4 miliony odwiedzających rocznie.

Wypracowaliśmy sobie przez ten czas markę i oparte na zaufaniu relacje z właścicielami obiektów, co w połączeniu z globalnymi doświadczeniami i nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi Nocleg.pl daje zupełnie nowe możliwości dla użytkowników – cieszy się Tomasz Łucka, twórca portalu Spanie.pl.

Ale Nocleg.pl w drodze do miana lidera krajowej turystyki stawia nie tylko na zwiększenie liczby dostępnych w jego ofercie hoteli, pensjonatów i apartamentów, ale też na wsparcie właścicieli obiektów w dotarciu z ich ofertą do jak największej grupy osób rezerwujących.

 – Istotną rolę odegra tu nawiązana przez nas właśnie współpraca na wyłączność z Interia.pl. Dzięki temu, że staniemy się głównym partnerem rezerwacyjnym portalu, zyskamy dostęp do 13,5 mln jego użytkowników wyjaśnia Grzegorz Kołodziej.

Nocleg.pl uruchomiony został i zarządzany jest przez Szallas Group, węgierską firmę, jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Wschodniej, wypracowującej roczne obroty rzędu 270 mln złotych brutto. Jak dotąd grupa zainwestowała w wiele lokalnych stron internetowych z ofertami podróży, pozyskując ponad 770 000 subskrybentów. Zatrudnia ponad 100 pracowników w oddziałach m.in. w Budapeszcie, Warszawie i Zagrzebiu. Dzięki dwóm strategicznym partnerstwom znacząco wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku.

Nadesłał:

nocleg.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl