Strategie na kryzys podczas konferencji e-commerceStandard 2009
We wrześniu odbędzie się już po raz trzeci cykliczna konferencja organizowana przez branżowy serwis Internet Standard poświęcona e-commerce. Tegoroczna impreza poświęcona będzie strategii odnoszenia sukcesu w handlu internetowym w okresie spowolnienia gospodarczego.
Po raz pierwszy zostaną także zaprezentowane wyniki najnowszego branżowego raportu przygotowanego przez Internet Standard - „E-commerce 2009".
14,5 mld złotych (20% więcej niż rok temu) wynieść ma w 2009 r. wartość polskiego rynku e-commerce z uwzględnieniem usług turystycznych - wynika z marcowych estymacji SMB. Czy faktycznie uda się ten wynik osiągnąć? Właściciele sklepów internetowych muszą dziś sprostać nie tylko trudnościom, jakie niesie z sobą spowolnienie gospodarcze, ale także rosnącym wymaganiom coraz bardziej świadomego i dojrzałego e-klienta. Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym i pozyskać lojalnych klientów, które z innowacji wdrożyć i na jakie logistyczne rozwiązania postawić; jak zapewnić bezpieczeństwo zakupów oraz budować zaufanie klientów? Na te, a także szereg innych pytań znaleźć będzie można odpowiedź na konferencji „e-commerce 2009. Strategie na kryzys", która odbędzie się w dniach 17-18 września w Warszawie.
Wśród prelegentów konferencji e-commerceStandard 2009 są wybitni eksperci i praktycy, którzy na przykładzie własnych doświadczeń pokażą nie tylko jak zneutralizować skutki kryzysu, ale również jak je efektywnie wykorzystać - zapowiada Agnieszka Świtkowska, menedżer konferencji i wydawca Internet Standard. Gościć będziemy przedstawicieli największych graczy rynkowych m.in. Annę Bogdańską (prezesa Merlin.pl), Jacka Denkowskiego (prezesa DomZdrowia.pl), Andrzeja Ponińskiego (prezesa DotPay), Tomasza Domżalskiego (członka zarządu EasyGo.pl i Wakacje.pl), jak i właścicieli niszowych, ale wielce interesujących inicjatyw Vireana Bahandari (właściciela Skarpetkowo.pl), Rafała Agnieszczaka (właściciela Bao.pl i prezesa zarządu, Fotka.pl) oraz Tomasza Jaromina (współwłaściciela Intymnie.com), Jarka Czarnika (prezesa zarządu, grupy meble.pl), którzy z sukcesem zarabiają w sieci.
Tematyka konferencji, dotyczyć będzie także najnowszych rozwiązań technologicznych i logistycznych wspierających konkurencyjność w handlu internetowym - wystąpi Rafał Brzóska (prezes zarządu, InPost.pl), Karol Dudnij (dyrektor handlowy, Action ), Patrycja Gawarecka (dyrektor sprzedaży, AB). Nie zabraknie ciekawych case'ów obrazujących innowacyjne podejście do zdobywania klientów (mikroblogging, SEM, webringi, sztuczna inteligencja, i in.) oraz dbania o komfort i skuteczność zakupów (e-merchandising, usability) a także ich bezpieczeństwo. Obecna będzie również problematyka pozyskiwania funduszy europejskich na rozwijanie e-biznesu.
Na konferencję zapraszamy nie tylko właścicieli sklepów internetowych, ale także osoby odpowiedzialne za planowanie strategii rozwoju sklepu tradycyjnego oraz wdrażanie nowych kanałów sprzedaży, przedstawicieli branży marketingowej i logistycznej oraz producentów rozwiązań technologicznych wspierających e-commerce - mówi Agnieszka Świtkowska. Uczestnictwo w naszych imprezach to nie tylko możliwość pozyskania wartościowej i eksperckiej wiedzy z najwyższej półki, ale również szansa nawiązania cennych kontaktów.
Konferencja odbędzie się 17-18 września, w siedzibie Agory w Warszawie. Więcej informacji: http://www.internetstandard.pl/konferencje/ecommerce2009/ppr/index.html
IDG to przede wszystkim czołowy dostawca informacji o rynku IT na świecie. Ponad 300 tytułów prasowych w ponad 100 krajach świata, 400 książek, kilkaset witryn WWW i prawie 200 imprez targowych oraz konferencji - to dorobek ponad 12 tysięcy pracowników IDG na całym świecie.
W Polsce działamy już od ponad 20 lat. Zatrudniamy blisko 200 osób, w tym ponad jedna czwarta to dziennikarze specjalizujący się w tematyce IT. W naszej ofercie znajdują się czasopisma, kilkadziesiąt serwisów internetowych, usługi marketingu bezpośredniego, konferencje i seminaria techniczne, książki i wiele innych.
Nadesłał:
ap
|