Studenci wybrali ING


Studenci wybrali ING
2009-06-02
Ubezpieczenia na życie ING TUnŻ zostały uznane najlepszym produktem studenckim roku 2009. Zwycięski tytuł przyznano w kategorii "Studenckie Bezpieczeństwo", w ramach dziewiątej edycji plebiscytu "Studencki Produkt Roku".

Konkurs organizowany jest przez Media Point Group, wydawcę magazynu "?Dlaczego" i portalu Korba.pl. Studenci wybrali najlepsze ich zdaniem produkty i marki, przyznając nagrody w 24 kategoriach.

ING zwycięstwo przypadło w kategorii „Studenckie Bezpieczeństwo", w której nominowane były także: CU, PZU, ING, Warta, Generali.

"Uznanie w oczach studentów to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie. To sygnał, że nasza oferta cieszy się zaufaniem młodego pokolenia, które - wydawałoby się - przykłada niewielką wagę do zabezpieczania swojej przyszłości. Wybór ten wskazuje na to, że młodzi ludzie myślą o przyszłości, a troszcząc się o nią i swoje bezpieczeństwo wybierają ING. To ważna grupa docelowa, o której potrzeby także dbamy" - komentuje Anna Grzelońska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w ING TUnŻ.

Gala wręczenia nagród miała miejsce w Business Center Club. Uczestniczyli w niej reprezentanci świata mediów - dziennikarze z największych dzienników, stacji telewizyjnych i radiowych, magazynów i pism branżowych oraz przedstawiciele nominowanych i zwycięskich firm. W imieniu ING TUnŻ statuetkę odebrał Adam Gawryła, menedżer ds. produktu.

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. rozpoczęło działalność w Polsce 2 sierpnia 1994 roku na podstawie zezwolenia Ministra Finansów. Założycielem i jedynym akcjonariuszem Towarzystwa jest ING Continental Europe Holdings B.V. Obecnie Towarzystwo należy do czołówki towarzystw ubezpieczeniowych. Na koniec 2008 roku do ING TUnŻ należało 9,9% polskiego rynku ubezpieczeń na życie pod względem całkowitej składki przypisanej brutto (3-cia pozycja). Udział w rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie na koniec 2008 roku pod względem całkowitej składki przypisanej brutto wyniósł 9,9% (3-cia pozycja). Udział na koniec 2008 roku w całym rynku ubezpieczeń na życie ze składką regularna wyniósł 8,5% (4-ta pozycja). Udział na koniec 2008 roku w całym rynku ubezpieczeń na życie ze składką jednorazową wyniósł 10,7% (3-cia pozycja).

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. należy do Grupy ING - międzynarodowej instytucji finansowej prowadzącej działalność w zakresie ubezpieczeń, bankowości oraz zarządzania aktywami w ponad 50 krajach, zarządzając aktywami ponad 75 milionów Klientów. Grupa ING oferuje pełen pakiet usług finansowych klientom indywidualnym, firmom oraz instytucjom.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl