Stworzone dla biznesu – nowe platformy NCP Panasonic
Nowe sieciowe platformy komunikacyjne NCP500 i NCP1000, wprowadzone do oferty przez Panasonic, to nowoczesne i zaawansowane technologicznie rozwiązanie problemów z komunikacją w firmie.
Dedykowane małym i średnim przedsiębiorstwom pozwolą usprawnić im kontakt z klientem oraz zwiększyć mobilność pracowników.
Nowe platformy NCP firmy Panasonic łączą bezserwerowo telefonię IP z aplikacjami do obsługi komunikacji biznesowej, zapewniając:
- zintegrowane narzędzie do kompleksowej komunikacji z funkcją informacji o dostępności abonenta,
- funkcjonalne rozwiązania mobilne,
- rozbudowane funkcje telefonii biznesowej,
- łatwość instalacji i konserwacji.
Jedną z głównych zalet platform Panasonic NCP500 i NCP1000 jest możliwość korzystania z różnych kanałów komunikacji zintegrowanych w jednym narzędziu, bez potrzeby instalowania serwerów. Prosta procedura instalacji obniża koszty wdrożenia tego rozwiązania i późniejszej eksploatacji, co dodatkowo zwiększa efektywność zastosowania tego systemu.
Rygorystyczna kontrola jakości gwarantuje najwyższą niezawodność i wysoki poziom bezpieczeństwa sieciowych platform komunikacyjnych. Oprócz szybkiej i łatwej konserwacji, dodatkową korzyścią z użytkowania platform NCP jest zmniejszenie zużycia energii, a tym samym pozytywny wpływ na środowisko naturalne.
Inteligentne sieciowe platformy komunikacyjne Panasonic NCP500 i NCP1000 zostały wyposażone w nowe oprogramowanie Panasonic Communication Assistant - pakiet intuicyjnych aplikacji komputerowych, które łączą zaawansowane funkcje telefoniczne z sygnalizacją obecności i dostępności. Aplikacje te dodatkowo dają możliwość integracji z programem Microsoft Outlook® oraz z narzędziami CRM zgodnymi z TAPI, co podnosi ich funkcjonalność. Pakiet Communication Assistant oferuje również szeroką gamę narzędzi do pracy grupowej, które upraszczają i wzbogacają komunikację między użytkownikami telefonii biznesowej. Oprogramowanie Communication Assistant dołączone do urządzeń z serii NCP może być używane bez dodatkowych serwerów. Stanowi więc idealne rozwiązanie dla średnich firm, które nie dysponują niezbędną wiedzą ani licznym personelem IT.
Zastosowania pakietu oprogramowania Communication Assistant
Tryb | Zastosowania | Korzyści |
Communication Assistant Basic | Zintegrowana komunikacja komputerowa dla pracowników w biurze i poza nim. | Pomaga wizualnie kontrolować całą komunikację komputerową. |
Communication Assistant Pro | Zintegrowana komunikacja komputerowa dla pracowników biurowych lub zdalnych. Bieżące informacje o obecności i dostępności innych osób. | Pomaga wizualnie kontrolować całą komunikację komputerową. Pozwala sprawdzać dostępność wszystkich użytkowników w różnych lokalizacjach. |
Communication Assistant Supervisor | Monitorowanie jakości pracy pracowników przez kierowników zespołów. | Pomaga wizualnie zarządzać całą aktywnością członków zespołu. |
Moduł VoiceMail Assistant | Zintegrowane usługi komunikacyjne. | Pozwala użytkownikom sprawdzać pocztę głosową |
Funkcje pakietu oprogramowania Communication Assistant
Oprogramowanie Communication Assistant zapewnia dostęp do zintegrowanych usług komputerowych pozwalając użytkownikom odsłuchiwać wiadomości poczty głosowej. Moduł VoiceMail Assistant umożliwia wizualne zarządzanie pocztą głosową oraz eksportowanie wiadomości do komputera, wysyłanie wiadomości pocztą e-mail, a także zmianę szybkości odtwarzania.
Dzięki oprogramowaniu Communication Assistant użytkownicy biznesowi, sprzedawcy lub pracownicy obsługujący klientów będą mogli używać swoich komputerów jako telefonów IP, aby uzyskać dostęp do zintegrowanej komunikacji bez względu na to, gdzie akurat przebywają, przez połączenie się z siecią.
Kolejnym funkcjonalnym rozwiązaniem oferowanym przez platformy NCP500 i NCP1000 jest pełna integracja z programem Microsoft® Outlook®. Umożliwia to łatwe wybieranie numerów telefonicznych z listy kontaktów oraz wyświetlanie komunikatów o połączeniach przychodzących. Zarządzanie połączeniami przez konsolę PC identyfikuje rozmówcę i jego numer przed odebraniem rozmowy. Nowe platformy NCP Panasonic umożliwiają połączenie nie tylko telefonów stacjonarnych, ale i ich integrację z telefonami komórkowymi i smart-phonami, ułatwia to na przykład przekierowanie połączeń przychodzących w trakcie nieobecności w biurze. O zwiększonej mobilności rozwiązania świadczy również możliwość współpracy z bezprzewodowymi terminalami DECT.
„Nowe sieciowe platformy komunikacyjne NCP to efekt inwestycji poniesionych przez centrum badań i rozwoju Panasonic stworzonego w celu objęcia wiodącej pozycji na europejskim rynku w produkcji urządzeń przeznaczonych do profesjonalnej komunikacji. Systemy NCP są produkowane w fabryce w Walii, w ścisłej współpracy ze strategicznym dla firmy Panasonic, rynkiem europejskim. Platformy NCP500 i NCP1000 są produktami skierowanymi przede wszystkim do firm, w których komunikacja jest szczególnie istotnym i strategicznym elementem działalności". - mówi Tomasz Perzyna, PBX Product Manager w Dziale Solution Business, Panasonic Polska.
Nowe platformy Panasonic NCP stanowią idealne, kompleksowe rozwiązanie komunikacyjne dla firm z sektora hotelarskiego, medycznego, prawniczego i administracyjnego, a także dla przedsiębiorstw produkcyjnych, budowlanych, logistycznych i handlowych.
Platformy komunikacyjne NCP500 i NCP1000 dostępne są na rynku polskim w sugerowanych cenach :
NCP500 - 2990 PLN netto, NCP1000 - 3990 netto