Styl przedwiośnia
Choć na zewnątrz jeszcze chłodno, słońce zapowiada zbliżającą się wiosnę i optymistycznie nas nastraja. Także do zamiany stroju. Co z kolekcji wiosna/lato 2011 możemy wybrać na przejściowy czas przedwiośnia?
Jasny trencz
Zanim zainspirują nas propozycje na upalne dni na przykład z ultra kobiecej, czerpiącej ze stylistyki i przepychu Dalekiego Wschodu, kolekcji Louisa Vuittona i nim Dior porwie nas na tropikalne, egzotyczne wyspy musimy znaleźć ubrania na chłodniejszy okres przejściowy.
Trencze i nieprzemakalne prochowce, które zyskały popularność w czasie pierwszej wojny światowej, a później z wojskowych szeregów przeniosły się na francuskie i angielskie ulice, są dziś symbolem klasycznej elegancji i szyku. Tradycyjny, ponadczasowy trencz to dwurzędowy płaszcz do kolan z kołnierzem i paskiem. Obecnie jednak występuje w przeróżnych wariantach. Równie trendy będzie jednorzędowy, zarówno krótki jak i długi, albo ze skóry.
Skórzane kurteczki
Krótkie i dopasowane skórzane kurtki lub ze skóry ekologicznej, jak wolimy będą prawdziwym wiosennym przebojem. Powinnyśmy wybierać te w wyrazistych kolorach. Mogą być marszczone lub przypominać skórę krokodyla, ale obowiązkowo muszą być subtelne i kobiece. Idealnie dopasowane do sylwetki (Gucci).
Wdzięczne płaszczyki
Jeżeli natomiast wiosną chcesz wyróżniać się z tłumu możesz zdecydować się na płaszczyk z błyszczącego materiału w intensywnym kolorze. Pomarańcz, żółć, amarant i fiolet to kolory nadchodzącego sezonu, obok niezwykle mocno lansowanej w wiosenno-letnich propozycjach kreatorów, dziewiczej bieli (Ralph Lauren, D&G).
Intensywna barwa, rzucający się w oczy materiał, czy wyrazista faktura płaszcza nawet w bardzo prostym fasonie nadadzą mu niepowtarzalny charakter, co uczyni twoje okrycie podstawowym elementem kompozycji.
Wiosenna amazonka
Jeżeli preferujesz większy luz, w ślad za domem mody Hermes możesz zabawić się w Dziki Zachód i wybrać bardziej zawadiacki look. Propozycje tej marki skierowane do zdecydowanych kobiet, wykorzystują skórę, zamsz i … kapelusze typu Zorro. Zaproponowane tu bryczesy, spodnie z bardzo wysokim stanem i żakiety z podkreśloną talią oraz skórzane baskiny akcentują mocno kobiecość. Tak w tej, jak i w większości kolekcjach na wiosnę i lato wyraźnie widać bowiem kontynuacje trendu mijającego sezonu, eksponującego piękno kobiecego ciała.
Zmysłowe dodatki
Seksapilu mają też w nadchodzącym sezonie dodać kobiecie dodatki. Bazą dla stylistów przy ich projektowaniu była moda lat 50-tych, 60-tych i 70-tych.
Z lat 50-tych pochodzą lansowane na ten sezon „kocie” okulary. Wiosną tego roku zobaczymy też na ulicach buty, w stylu tych, które niegdyś nosiła Audrey Hepburn tzw. kitten heels, czyli szpilki z obcasem o wysokości 2-4 cm w kształcie kieliszka.
Jednym z założeń niezwykle zmysłowych stylizacji na ten sezon jest mocne podkreślanie talii. Najlepiej paskiem w bardzo żywym kolorze, a wręcz jaskrawej barwie. Za tym trendem podąża marka BREMI (www.sklep.bremi.pl). W aktualnym portfolio producent ma ogromną ilość neonowych pasków stylizacją przypominających dodatki z poprzednich dekad.
Takie paski kreatorzy pokazali w połączeniu z niezwykle obecnie trendy sukienkami o długości maxi, odcinanymi w pasie sukienkami inspirowanymi stylem lat 60-tych, albo proponowanymi również na ten sezon sukienkami ołówkowymi i w kształcie klepsydry. Poza tym świetnie będą pasować też do spodni z wysokim stanem, albo bluzek z szerokimi rękawami rodem z lat 70-tych.
o BREMI
Firma BREMI, która powstała w 1987 roku, specjalizuje się w produkcji pasków ze skóry naturalnej i wysokiej jakości skóry syntetycznej. W jej asortymencie znajduje się ponad pół tysiąca modeli damskich, męskich, młodzieżowych i dziecięcych pasków. Firma posiada w ofercie także kolekcję eleganckich torebek damskich ANIES ZEIGER, linię toreb lnianych oraz plecaków. Jakość oferowana przez BREMI została uznana i dwukrotnie nagrodzona złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Wyroby tej marki można nabyć w około 2000 sklepach i punktach handlowych na terenie całego kraju i zagranicą.
Dodatkowe informacje:
PRESTIGE PUBLIC RELATIONS
tel. 022 620 28 29
www.prestigepr.pl