Sukces charytatywnej akcji Podaj łapę promowanej przez agencję 4Frame
Początek roku to dobry moment na podsumowanie i przedstawienie najciekawszych wydarzeń i inicjatyw społecznych mijających miesięcy.
Pierwsza edycja charytatywnej akcji „Podaj łapę” w Polsce odbyła się w sklepach dla zwierząt Maxi Zoo, a za jej promocję i komunikację w całości była odpowiedzialna agencja 4Frame Shopper Marketing & Communications.
Sieć sklepów Maxi Zoo w tym roku po raz pierwszy w Polsce zorganizowała własną akcję charytatywną o nazwie „Podaj łapę”. Międzynarodowa inicjatywa od lat organizowana była w innych krajach w Europie, w których Maxi Zoo prowadzi swoje sklepy. We wszystkich punktach sprzedaży klienci mogli kupić specjalne „łapki” i tym samym wspomóc wybraną przez firmę fundację. Wydarzenie charytatywne trwało w tym roku od 4 października do 15 listopada i zyskało duże zainteresowanie klientów sklepów. Cały dochód z akcji został przekazany podczas gali Top For Dog fundacji Przyjaciel, która zajmuje się pomocą osobom niepełnosprawnym poprzez dogoterapię.
Za przygotowanie materiałów komunikacyjnych oraz promocję akcji w całości była odpowiedzialna agencja 4Frame Shopper Marketing & Communications, która na początku 2015 roku rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Maxi Zoo. Agencja jest odpowiedzialna za całościową marketingową obsługę firmy w Polsce.
W sklepach pojawiły się również materiały wspierające promocję akcji takie jak: naklejki podłogowe, plakaty i ulotki. Od wielu lat 4Frame, w okrasie świąt Bożego Narodzenia, aktywnie zachęca swoich pracowników do udziału w inicjatywach społecznych. W tym roku podczas akcji „Podaj łapę” pracownicy firmy również zdecydowali się wspólnie wesprzeć charytatywny cel akcji i przekazać zebrane pieniądze w wybranym sklepie Maxi Zoo.
Dzięki wsparciu promocyjnemu już podczas pierwszej edycji wydarzenie okazało się dużym sukcesem, a zebrana we wszystkich sklepach kwota opiewała ostatecznie na 30 000 złotych. Czek z całą sumą został uroczyście wręczony fundacji Przyjaciel 24 listopada podczas gali Top for Dog 2015.
Pierwsza edycja akcji „Podaj łapę” była bardzo dużym sukcesem, dzięki owocnej współpracy z agencją 4 Frame oraz wspaniałej, charytatywnej postawie naszych klientów. Z wielką przyjemnością będziemy kontynuować nasz projekt w kolejnych latach. – powiedział Patrick Bontenakels Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Maxi Zoo w Polsce.
„Podaj łapę” to najważniejsza akcja sieci sklepów Maxi Zoo , która z pewnością będzie kontynuowana w Polsce w kolejnych latach.
4Frame Communication & Shopper Marketing Agency. Kapitał zakładowy 50.000,00 pln. Strona internetowa: www.4frame.pl
Nadesłał:
kp4frame
|