Sukces charytatywnej akcji Podaj łapę promowanej przez agencję 4Frame


Sukces charytatywnej akcji Podaj łapę promowanej przez agencję 4Frame
2016-01-07
Początek roku to dobry moment na podsumowanie i przedstawienie najciekawszych wydarzeń i inicjatyw społecznych mijających miesięcy.

Pierwsza edycja charytatywnej akcji „Podaj łapę” w Polsce odbyła się w sklepach dla zwierząt Maxi Zoo, a za jej promocję i komunikację w całości  była odpowiedzialna agencja 4Frame Shopper Marketing & Communications.

Sieć sklepów Maxi Zoo w tym roku po raz pierwszy w Polsce zorganizowała własną akcję charytatywną o nazwie „Podaj łapę”.  Międzynarodowa inicjatywa od lat organizowana była w innych krajach w Europie, w których Maxi Zoo prowadzi swoje sklepy. We wszystkich punktach sprzedaży klienci mogli kupić specjalne „łapki” i tym samym wspomóc wybraną przez firmę fundację. Wydarzenie charytatywne trwało w tym roku od 4 października do 15 listopada i zyskało duże zainteresowanie klientów sklepów. Cały dochód z akcji został przekazany podczas gali Top For Dog fundacji Przyjaciel, która zajmuje się pomocą osobom niepełnosprawnym poprzez dogoterapię.

Za przygotowanie materiałów komunikacyjnych oraz promocję akcji w całości była odpowiedzialna agencja 4Frame Shopper Marketing & Communications, która na początku 2015 roku rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Maxi Zoo. Agencja jest odpowiedzialna za całościową marketingową obsługę firmy w Polsce.

W sklepach pojawiły się również materiały wspierające promocję akcji takie jak: naklejki podłogowe, plakaty i ulotki. Od wielu lat 4Frame, w okrasie świąt Bożego Narodzenia, aktywnie zachęca swoich pracowników do udziału w inicjatywach społecznych. W tym roku podczas akcji „Podaj łapę” pracownicy firmy również zdecydowali się wspólnie wesprzeć charytatywny cel akcji i przekazać zebrane pieniądze w wybranym sklepie Maxi Zoo.

Dzięki wsparciu promocyjnemu już podczas pierwszej edycji wydarzenie okazało się dużym sukcesem, a zebrana we wszystkich sklepach kwota opiewała ostatecznie na 30 000 złotych. Czek z całą sumą został uroczyście wręczony fundacji Przyjaciel 24 listopada podczas gali Top for Dog 2015.

Pierwsza edycja akcji „Podaj łapę” była bardzo dużym sukcesem, dzięki owocnej współpracy z agencją 4 Frame oraz wspaniałej, charytatywnej postawie naszych klientów. Z wielką przyjemnością będziemy kontynuować nasz projekt w kolejnych latach. – powiedział Patrick Bontenakels Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Maxi Zoo w Polsce.

„Podaj łapę” to najważniejsza akcja sieci sklepów Maxi Zoo , która z pewnością będzie kontynuowana w Polsce w kolejnych latach.

4Frame Communication & Shopper Marketing Agency. Kapitał zakładowy  50.000,00 pln. Strona internetowa: www.4frame.pl

Nadesłał:

kp4frame

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl