Sukces Orange Warsaw Festival
Ponad 20 tysięcy warszawiaków obejrzało sześć koncertów pierwszej edycji Orange Warsaw Festival na placu Defilad w Warszawie. Widzowie wypełnili po brzegi także teatry i miejsca, w których odbywały się spektakle towarzyszącej festiwalowi Nocy Teatrów ENTER.
Ogółem w festiwalowych koncertach i przedstawieniach wzięło udział ponad 35 tysięcy widzów.
Pierwsza edycja Orange Warsaw Festival gościła gwiazdy polskiej i światowej muzyki. Polscy wykonawcy wystąpili w dwóch koncertach - „W Hołdzie Tadeuszowi Nalepie" oraz w ramach projektu „Cafe Fogg", w którym zaprezentowali nowe aranżacje niezapomnianych przebojów Mieczysława Fogga. Wśród wykonawców zagranicznych na scenie festiwalu koncertowali muzycy brytyjskiej grupy Apollo 440 i szwedzkiej grupy Teddybears. Gwiazdami wieczornych koncertów była Kelly Rowland oraz Wyclef Jean, którego występ planowany na nieco ponad godzinę, z powodu reakcji widzów trwał dwukrotnie dłużej.
Oprócz koncertów ogromne zainteresowanie wzbudziła także Noc Teatrów ENTER, będąca integralną częścią Orange Warsaw Festival. Składała się z 15 przedstawień, które zgromadziły tłumy widzów. Ze względu na ogromne zainteresowanie organizatorzy spontanicznie zorganizowali dwa dodatkowe spektakle w Teatrze Druga Strefa oraz Polonia. Równie dużą popularnością cieszyły się spektakle odbywające się w przestrzeniach miejskich - Dworzec Centralny i Plac Konstytucji zostały wypełnione po brzegi.
Podczas festiwalu nie zabrakło dodatkowych atrakcji, które dla mieszkańców Warszawy przygotował Orange. Na placu przed Teatrem Dramatycznym powstała specjalna strefa, w której każdy - niezależnie od wieku - miał szanse postawić pierwsze kroki w świecie muzyki i nowych technologii. Odwiedzający miasteczko Orange mogli nauczyć się gry na gitarze i bębnach, a także poznać tajniki pracy DJ'a. Dla wielbicieli sportów przygotowano batutę do podniebnych akrobacji, elektroniczne pady i gry Play Station.
Relację na żywo można było oglądać za pomocą telefonu komórkowego oraz transmisji on-line w Internecie i videostradzie tp. Z możliwości tej skorzystało ponad tysiąc osób, które oglądały koncerty na platformie mobilnej wap.orange.pl oraz 4,5 tysiąca widzów transmisji internetowej i usługi video na życzenie. Materiały wideo z festiwalu zostaną ponownie udostępnione na wszystkich trzech platformach. Będzie można z nich korzystać bezpłatnie nawet przez 6 miesięcy od zakończeniu imprezy.
Dodatkową atrakcją dla wszystkich fanów jest możliwość ściągnięcia ekskluzywnego kontentu Orange Warsaw Festiwal. Wysyłając bezpłatny SMS na numer 8089 o treści FESTIWAL, klienci Orange otrzymają link do serwisu WAP, gdzie znajdą dzwonki, tapety i ring back tony dostosowane do ich modeli telefonu.
Sponsorami festiwalu był Orange oraz Urząd m.st. Warszawy.
Więcej informacji oraz zdjęcia znajdują się na stronie www.orange.pl
Nadesłał:
Cieja
|