Sukces Pfleiderer na targach Meble POLSKA i Arena DESIGN 2015


Sukces Pfleiderer na targach Meble POLSKA i Arena DESIGN 2015
2015-02-27
Tegoroczne targi w Poznaniu Pfleiderer może zaliczyć do szczególnie udanych.

Kontrahenci firmy doskonale przyjęli najnowszą kolekcję „Materials we love. Concept by Zięta & Kuchciński” i wykorzystali ją w wielu swoich premierowych meblach, podobnie jak inne dekory z oferty Pfleiderer, co było wyraźnie widoczne na stoiskach producentów mebli. W tym roku firma była też partnerem strategicznym Arena DESIGN i miała ogromny wkład w organizację tej imprezy.

Uwagę targowych gości zwracało przede wszystkim stoisko zlokalizowane w tzw. Alei Lipowej (holu głównym między pawilonami 7, 7A, 8 i 8A MTP). Można na nim było obejrzeć meble firm Meble VOX, Szynaka Meble, Stolkar, Dig-Net, Meblosiek, Krismar i Comad wyprodukowane przy wykorzystaniu dekorów z kolekcji „Materials we love. Concept by Zięta & Kuchciński. Pfleiderer po raz pierwszy zaprosił swoich wybranych kontrahentów handlowych do udziału w tego rodzaju prezentacji, której wspólnym mianownikiem stały się nowe modne wzory, opracowane przez firmę we współpracy z cenionymi polskimi projektantami Oskarem Zietą i Piotrem Kuchcińskim. „Świetne przyjęcie naszej kolekcji sprawiło, że to, co pokazaliśmy na naszym stoisku stanowiło zaledwie niewielką część meblowych propozycji przygotowanych przy jej wykorzystaniu na tegoroczne targi Meble Polska. Pozostałe znalazły się na stoiskach współpracujących z nami firm i wielokrotnie słyszeliśmy, że bardzo podobały się kupcom.”- mówi Przemysław Strzyż, dyrektor marketingu Pfleiderer.

W czwartek 19 lutego odbyła się specjalna prezentacja nowej kolekcji oraz wyprodukowanych przy jej wykorzystaniu mebli z udziałem przedstawicieli kontrahentów Pfleiderer: Sławomira Łukaszewskiego z Szynaka Meble, Sylwii Wiśniewskiej ze Stolkaru, Kamila Lenarta z Dig-Netu, Joanny Adamowicz z Krismaru i Władysława Bęgowskiego z firmy Comad.

Nowa formuła stoiska zaproponowana przez Pfleiderer przyciągała uwagę zwiedzających, którzy zwracali uwagę na meble i na różnorodność możliwości wykorzystania nowych dekorów Pfleiderer. Mogliśmy oglądać meble pokojowe, kuchenne, młodzieżowe,  łazienkowe – nowe dekory łączone były z dekorami uni (m. in. w kolorze białym i żółtym), stosowane solo, łączone ze sobą.

Udane targi

Tegoroczne targi odnotowały rekordową frekwencję kupców z całego świata. Przedstawiciele czołowych europejskich i światowych sieci przyjechali do Poznania oglądać nowe kolekcje polskich firm i składać zamówienia. Wiele z nich z pewnością dotyczyło mebli wykonanych z materiałów Pfleiderer – gdyż te były obecne na co najmniej kilkudziesięciu stoiskach. Obok kolekcji „Materials we love. Concept by Zięta & Kuchciński” szczególnie często pojawiały się nowości z ostatnich sezonów, takie jak dekory uni w jasnych, pastelowych odcieniach, sosna bielona, dekory dębowe. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów tegorocznych targów, ale co chyba jeszcze ważniejsze – zadowoleni z nich są nasi kontrahenci: firmy które produkują i oferują meble z naszych materiałów. Dla nas to ważne, bo świadczy to o tym, że pracując nad naszymi materiałami pozwalamy im stworzyć ciekawe, nowoczesne, funkcjonalne i estetyczne meble.” – podsumowuje Przemysław Strzyż.

Partner Arena DESIGN

Jako partner strategiczny Arena DESIGN firma była też bardzo widoczna na terenie pawilonu nr 5 gdzie odbywała się impreza. Z materiałów Pfleiderer zostały zbudowane m. in. strefy Forum i Top Design – centralne przestrzenie Arena DESIGN, których scenografię stworzyła Maria Jeglińska. Ponadto Pfleiderer miał też na Arena DESIGN własne stoisko poświęcone prezentacji idei kolekcji „Materials we love. Concept by Zięta & Kuchciński”. Dekory Pfleiderer można było też zobaczyć na meblach prezentowanych w ramach ekspozycji „dom polski by PE-P”. W czwartek 19 lutego odbył się panel dyskusyjny „Design i innowacje w praktyce. Sukces rynkowy a budowanie wizerunku w meblarstwie”, który Pfleiderer współorganizował wraz z Arena Design, Targami Meble POLSKA oraz OIGPM.

 „Ilość i różnorodność naszych aktywności to odzwierciedlenie naszych działań jako firmy. Nasza oferta skierowana jest do bardzo różnorodnych segmentów rynku od ogromnych producentów mebli, poprze firmy wyspecjalizowane w obsłudze inwestycji, zakłady stolarskie i małe firmy meblowe, aż po osoby indywidualne. Chcemy aby projektanci i architekci, którzy z nimi współpracują byli dobrze poinformowani o możliwościach naszych materiałów, o naszych najnowszych propozycjach, o nowych, modnych dekorach, które systematycznie wprowadzamy do oferty” podkreśla Przemysław Strzyż.

Nadesłał:

Profundo PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl