Suknia Carlo Rossi „najsłodszą” kreacją na Fashion Week Poland


Suknia Carlo Rossi „najsłodszą” kreacją na Fashion Week Poland
2014-05-12
„Mała słodka” suknia Carlo Rossi to największe zaskoczenie pierwszego dnia pokazów Fashion Week Poland. Wyjątkowa kreacja zaprezentowana przez Anię Wendzikowską urzekła publiczność bielą unikalnych storczyków oraz blaskiem milionów kryształków cukru i gwiezdnego pyłu Swarovskiego.
Pokaz wyjątkowej Małej słodkiejsukni Carlo Rossi byłnajbardziej zaskakującym wydarzeniem pierwszego dnia FashionPhilosophyFashionWeek Poland w Łodzi.  Zaprezentowana suknia inspirowana najnowszym białym słodkim winem Carlo Rossi Moscato, to projekt na miaręświatowych wybiegów. Kreacja niczym hautecouture olśniła nie tylko formąi wspaniałym kunsztem projektantki Aleksandry Kmiecik oraz duetu florystówSekunda&Sieradzan, ale przede wszystkim niepowtarzalnym materiałem najpiękniejszymi białymi kwiatami świata, z których została utkana.

Do stworzenia Małej słodkiejsukni Carlo Rossi wykorzystano 1000 kwiatów unikalnej odmiany storczyków Vanda. Niepowtarzalnego blasku i słodyczy dodało kreacji pokrycie delikatnych płatków milionami kryształów cukru oraz gwiezdnego pyłu Swarovskiego. Połączenie trzech niepowtarzalnych materiałów dało olśniewający efekt, który podkreśliłdodatkowo wybór modelki. Kreacjęna wybiegu zaprezentowała Anna Wendzikowska, znana aktorka i dziennikarka.

Mała słodkasuknia Carlo Rossi to projekt, który mógłby zostaćzaprezentowany obok najwybitniejszych kreacji hautecouture wpisanych do kanonu ikon mody. Połączenie słodkiej bieli, tysiąca kwiatów storczykówz mroźnym blaskiem kryształów dało zniewalający efekt, idealnie odzwierciedlający kobiece piękno”–powiedziała Ania Wendzikowska.

Zjawiskowa Mała Słodkainspirowana światem marki Carlo Rossi, to jeden z najambitniejszych polskich projektów zaprezentowanych podczas tegorocznego FashionPhilosophyFashionWeek Poland. To wyjątkowa kreacja, która podkreśla kobiecądelikatność, niewinnośći słodkość. Dedykowana jest wielbicielkom stylu glamour, poszukującym nowoczesnej i niebanalnej wersji słynnej małej czarnejwykreowanej przez Coco Chanel.

Marka Carlo Rossi związana jest ze światem mody od 2012roku, kiedy to po raz pierwszy została sponsorem FashionPhilosophyFashionWeek Poland.

Nadesłał:

atwcom

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl