Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018 dla marki Henryk Kania
W tym roku o wyróżnieniach decydowali wyłącznie konsumenci, więc kolejne już tytuły dla marki Henryk Kania przyznawane przez Superbrands są jeszcze cenniejsze niż poprzednie.
W tym roku o wyróżnieniach decydowali wyłącznie konsumenci, więc kolejne już tytuły dla marki Henryk Kania przyznawane przez Superbrands są jeszcze cenniejsze niż poprzednie.
Rok i dwa lata wcześniej ZM Kania zostały wyróżnione prestiżowym tytułem „Created in Poland Superbrands”. W tym, Spółka otrzymała tytuły Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018. Jak informuje na swojej stronie internetowej organizator, o przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. „Kluczowe kryterium brane pod uwagę, to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości” – można przeczytać na www.superbrands.pl.
Badanie konsumenckie na potrzeby edycji 2018 zrealizowane zostało we wrześniu 2017 r., metodą CAWI, na próbie N=10 037 przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło prawie 2 000 marek konsumenckich. Wyniki badania są ważone do struktury populacji pod względem płci i przedziału wiekowego.
O Superbrands i ZM Henryk Kania
Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, a od 11 w Polsce. Wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich dalszy rozwój.
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. Firma należy do ścisłych liderów w niemal każdej kategorii rynku wędliniarskiego w Polsce, w której jest obecna. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter.
Nadesłał:
psikora@zmkania.pl
|