Superbrands 2021: EFL jedną z najsilniejszych marek finansowych w Polsce
Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) został laureatem prestiżowego tytułu Business Superbrands 2021. Wyróżnienie to efekt ugruntowanej pozycji leasingodawcy na polskim rynku oraz wysokiej jakości usług oferowanych polskim firmom już od 30 lat.
Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) został laureatem prestiżowego tytułu Business Superbrands 2021. Wyróżnienie to efekt ugruntowanej pozycji leasingodawcy na polskim rynku oraz wysokiej jakości usług oferowanych polskim firmom już od 30 lat.
- Siła marki EFL tkwi w ludziach. Zespół naszej Grupy liczy już ponad tysiąc pracowników. To oni codziennie realizują wiele działań, których celem jest dostarczenie naszym klientom usług z jak najwyższą jakością. Ta strategia ma już 30 lat, bo tyle działamy na polskim rynku leasingowym, i patrząc na to, co udało nam się przez ten czas zbudować, mogę śmiało powiedzieć, że działa. Zauważyło to także grono ekspertów, które oceniało nas w konkursie. Fakt, że znaleźliśmy się w gronie firm, których historie sukcesu marki opisane są w Albumie Superbrands zwanej „biblią brandingu” i które mogą poszczycić się statuetką Superbrands nazwaną „Oskarami marketingu” jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, potwierdza słuszność naszego podejścia do biznesu i mobilizuje do kolejnych wyzwań – powiedział Radosław Woźniak, prezes zarządu EFL.
EFL jest jedną z największych firm leasingowych w Polsce. O sile marki, jej doświadczeniu, jakości usług i bardzo dobrych relacjach z klientami i partnerami świadczą także ubiegłoroczne wyniki sprzedaży. Leasingodawca w pandemicznym roku poradził sobie zdecydowanie lepiej niż branża. W 2020 roku spółka leasingiem i pożyczką sfinansowała aktywa o łącznej wartości 5,7 mld zł, co oznacza niewielki 0,7 proc. spadek w porównaniu do poprzedniego roku. W tym samym czasie rynek odnotował ponad 10 proc. spadek rok do roku. Ponadto, EFL rozwija się zdecydowanie szybciej niż rynek. Do grudnia ubiegłego roku, w każdym miesiącu leasingodawca zwiększał swoje udziały rynkowe, aby na koniec 2020 roku mieć 8,1 proc. udział w rynku, podczas gdy rok wcześniej wynosił on 7,3 proc. W szczególności, spółka zwiększyła udziały w finansowaniu pojazdów ciężarowych (o 1,9 p.p.), w finansowaniu pojazdów lekkich (o 0,7 p.p.) i finansowaniu maszyn (o 0,2 p.p.).
Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands od ponad 25 lat na świecie i ponad 15 lat w Polsce wyłania najsilniejsze marki na danym rynku w prawie 90 krajach. W konkursie oceniane są zarówno marki konsumenckie (tytuł Superbrands) jak i marki biznesowe (tytuł Business Superbrands). W tym roku odbyła się XV edycja konkursu.
Marki biznesowe, wyróżniane corocznie tytułem Business Superbrands, zostają oceniane i wybrane przez ekspertów Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Oceniają oni jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B, innowacyjność i działania CSR.
Proces Certyfikacji odbywa się corocznie na zasadzie dwustopniowej kwalifikacji. W pierwszym etapie zostaje opracowana lista marek wraz z kategoriami obowiązującymi w danym roku. Każda marka może zostać bezpłatnie dodana do badania. Drugi etap stanowi głosowanie ekspertów branżowych Konfederacji Lewiatan.
Nadesłał:
maja.lidke@efl.com.pl
|