Świąteczna Kampania Wedla - Magiczne chwile z Wedlem
Już od pierwszego grudnia ruszyła, pierwsza, telewizyjna, świąteczna kampania marki Wedel. Towarzyszą jej dodatkowe działania promocyjne, a wszystko to pod szyldem „Magiczne chwile z Wedlem!”.
Święta Bożego Narodzenia to chwile pełne ciepła i radości, to czas kiedy wszyscy mogą przenieść się w magiczny świat.
Trudno sobie wyobrazić ten specjalny czas w polskich domach bez czekoladowych wyrobów Wedla. Już od prawie 160. lat, założona w 1851 roku przez Karola Wedla firma, dostarcza w te magiczne dni pełnię czekoladowej przyjemności.
W najbliższych dniach w wybranych stacjach telewizyjnych emitowany będzie spot reklamowy, promujący świąteczną ofertę Wedla. Reklama kontynuuje założenia strategii komunikacyjnej „Wyprodukowano dla przyjemności”, którą marka rozpoczęła we wrześniu 2009 roku. Od tego czasu Wedel, w swoich komunikatach, przestał mówić tylko o produkcie, ale poprzez przymrużenie oka do swoich konsumentów, zaczął ich bawić. Bożonarodzeniowy spot, z mówiącym ludzkim głosem reniferem, przełamuje schematy i w zupełni inny sposób mówi o produkcie. Święty Mikołaj odwiedzając domy, uknuł sprytny plan. Towarzyszący mu renifer odciąga uwagę domowników, a w tym czasie on podkłada im prezenty. Wedel poprzez pozytywne skojarzenia związane ze świętami, angażuje swoich konsumentów do wspólnej zabawy i podkreśla swoją role ponadczasowego dostarczyciela przyjemności.
Oprócz kampanii telewizyjnej Wedel pojawi się z komunikatami reklamowymi w przestrzeni miejskiej ciesząc oczy mieszkańców miast. Bohaterem aktywności outdoorowych , będzie znany z telewizji, śpiewający renifer z saniami pełnymi wedlowskich produktów.
W sobotę, 4 grudnia 2010, za sprawą Wedla, o godzinie 16.30 rozbłysły tysiące światełek, czyniąc Nowy Świat - od Ronda de Gaulle’a po ulicę Świętokrzyską - najprzyjemniejszą ulicą w Warszawie. Patronat nad tym wydarzeniem objęła Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz – Waltz, która uroczyście odpaliła światełka na Nowym Świecie.
Organizatorzy zadbali o masę atrakcji zarówno na scenie jak i na ulicy, która została zamknięta specjalnie na tę okazję. Wśród najmłodszych spacerowiczów, największym powodzeniem cieszył się Święty Mikołaj rodem z Laponii. Jego wizycie towarzyszyła akcja „Złap Mikołaja” na portalu społecznościowym Facebook. Każdy kto uchwycił w kadrze aparatu fotograficznego Mikołaja, mógł wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Oprócz konkursu fani, mógli śledzić wizytę Mikołaja z Laponii na blogu prowadzonym na stronie Wedla. Ogromne zainteresowanie na Nowym Świecie wzbudzała naturalnych rozmiarów rzeźba Śnieżynki wykonana w całości z wedlowskiej czekolady. Ogromną atrakcją był też jarmark produktów regionalnych oraz mobilna Pijalnia Wedlowskiej Czekolady.
Cel kampanii: prezentacja świątecznej oferty marki Wedel
Klient: E.Wedel
Przedstawiciel klienta: Anna Telakowiec / Anna Bogel – Malicka
Agencja reklamowa: Saatch & Saatchi
Dom mediowy: Zenith Optimedia
Działania PR: Twenty Four Seven PR
Media: telewizja, outdoor
Czas trwania: start kampanii – grudzień
E. Wedel