Świetny IV kwartał 2015 r. w Wola Parku
Do grona nowych najemców dołączyli Hebe, à Tab i Quiosque. Zaś na początku grudnia swoje lokale otworzą Wrap&Eat by Fresh Point oraz North Fish, a w połowie miesiąca – DQ Grill&Chill – marka debiutującej w Polsce sieci Dairy Queen.
„Otwarcie nowej części Wola Parku i przebudowa istniejącej to nie koniec zmian w naszym centrum handlowym" - powiedziała Dagmara Pozowska, menadżer Centrum Handlowego Wola Park. „Postanowiliśmy poszerzyć ofertę o wyjątkowe i interesujące marki, żeby jeszcze lepiej wpisać się w potrzeby naszych klientów. Dlatego też naszym nowym partnerem stała się m.in. nowoczesna drogeria o starannie wyselekcjonowanym i zróżnicowanym asortymencie - Hebe".
Mimo, że od otwarcia nowej części centrum handlowego upłynęły dopiero dwa miesiące, Wola Park może pochwalić się kolejnymi umowami najmu. W przeciągu kilku tygodni grupę najemców oferujących kosmetyki dla kobiet i mężczyzn wzmocni drogeria Hebe (300 m kw.). Pojawi się także à Tab (242 m kw.), sklep z szerokim asortymentem praktycznych akcesoriów, sprzętów i dodatków wyposażenia kuchni i jadalni oraz Quiosque (100 m kw.), producent eleganckich i wygodnych ubrań dla kobiet.
W grudniu w Wola Parku będą miały miejsce także trzy otwarcia punktów najemców gastronomicznych. Tym samym w strefie food court zaczną działać już wszystkie planowane lokale. Dairy Queen®, należąca do Warrena Buffeta, otworzy restaurację DQ Grill&Chill w połowie grudnia. Będzie to druga, po kawiarni lodowej Dairy Queen, restauracja tej sieci w Wola Parku. Marka specjalizująca się w niespotykanych dotąd połączeniach szerokiej gamy produktów w aż trzech kategoriach: burgery wołowe, kurczaki oraz lody i desery lodowe zajmie lokal o powierzchni 103 m kw. 4 grudnia 2015 r. swój lokal (64 m kw.) uruchomi także North Fish, obecna w całej Polsce sieć restauracji serwujących dania z najlepszych ryb i owoców morza. Będzie to jedna z pierwszych restauracji tej marki w nieco zmienionym formacie. Oprócz wystroju i komunikacji odwołującej się wprost do norweskich inspiracji, znajdziemy w nowym North Fish dużo większy wybór grillowanych na oczach klienta świeżych ryb i owoców morza. W strefie food court od 4 grudnia będzie działać też Wrap&Eat by Fresh Point (50 m kw.), restauracja popularnej sieci Fresh Point w nowym formacie. W ofercie pyszne wrapy, sałatki i soki.
O Centrum Handlowym Wola Park:
Centrum Handlowe Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. Ponad 200 sklepów i punktów usługowych oferuje odzież, obuwie i akcesoria, kosmetyki, artykuły sportowe i wyposażenia wnętrz. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek znajdują się Auchan, Castorama, TK Maxx, H&M, Zara i Toys"R"Us. W Wola Parku mieści się też Multikino, klub fitness Calypso i Akademia Tańca M&I Sulewscy. Dodatkowym udogodnieniem jest bezpłatny parking na 3 000 miejsc i stacja benzynowa. Częścią obiektu jest też Wola Court, który oferuje powierzchnie biurowe. W 2015 r. zakończyła się rozbudowa Wola Parku i modernizacja wnętrza istniejącej części. W rezultacie powierzchnia centrum zwiększyła się o ponad 17 500 m kw. do 77 500 m kw. i pojawiło się ponad 35 nowych najemców, w tym hipermarket budowlany Castorama. Uruchomiona została też nowa strefa restauracyjna, w której można znaleźć debiutujące w Polsce marki, np. Fuddruckers czy DQ Grill&Chill.
Wraz z rozbudową Wola Park jeszcze bardziej otwiera się na dzielnicę i potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców - w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy oraz lokalnymi instytucjami kulturalnymi i aktywnie włącza się w życie Woli.
O IKEA Centres:
IKEA Centres to globalna spółka należąca do Grupy IKEA. Jest deweloperem i zarządcą obiektów handlowych, które odpowiadają na potrzeby szerokiego grona odbiorców, a ich istotną część stanowi sklep IKEA. Firma dąży do tego, by zarządzane przez nią obiekty były przyjaznymi i nowoczesnymi miejscami spotkań. Stara się stale budować silne i długotrwałe relacje z najemcami i wykorzystywać na bieżąco doświadczenie zdobyte na różnych, oddalonych od siebie rynkach.
Spółka IKEA Centres, obecna w Chinach, Europie (włączając w to kraje nordyckie) oraz Rosji, posiada i zarządza 58 centrami handlowymi i czterema parkami handlowymi zlokalizowanymi w 14 krajach. Łączna powierzchnia najmu tych obiektów wynosi 3,2 miliona m kw., a rocznie odwiedza je około 400 milionów osób. Centra handlowe należące do spółki działają pod różnymi markami, np. MEGA w Rosji czy LIVAT w Chinach.
IKEA Centres Poland zarządza ośmioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz Warszawie. Obecnie firma prowadzi rozbudowę Parku Handlowego Bielany we Wrocławiu oraz przygotowuje się do budowy nowych centrów handlowych w Lublinie i Zabrzu.
Kontakt dla mediów:
Iza Sawicka
PR Manager IKEA Centres Poland
tel.: +48 600 359 373
izabela.sawicka@ikea.com
Anna Hadrych
Questia sp. z o.o. sp.k. Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00, +48 602 353 564
ahadrych@questiapr.pl
Nadesłał:
Jarosław Soroczyński
|