Świeża krew w Grupie TBWA


Świeża krew w Grupie TBWA
2012-06-06
Zakończył się konkurs stażowy Young Bloods, organizowany wspólnie przez agencje z TBWA GROUP POLAND: TBWA \ TEQUILA oraz TBWA PR. Spośród pasjonatów reklamy i PR, którzy przesłali swoje zgłoszenia, staż w wybranych działach agencji w Warszawie i Poznaniu odbędzie 10 osób.
Zadaniem każdego z kandydatów zainteresowanych stażem było przygotowanie koncepcji kampanii,
w odpowiedzi na stworzony przez organizatora brief. W kolejnym etapie zmagań, przyszli stażyści prezentowali przygotowane przez siebie strategie przed jury złożonym z przedstawicieli agencji. Komisja oceniała zarówno aspekty merytoryczne nadesłanych prac, jak i umiejętności ich prezentowania, a także osobowość przyszłych stażystów.
Laureaci konkursu, którzy odbędą staż w TBWA \ TEQUILA to: Beata Patyrak, Małgorzata Wawrzyńska, Maciej Rodzik (Dział Kreacji), Marta Szufranowicz (Dział Strategii), Marta Oczkowska (Dział Client Service), Szymon Serej (Dział Digital). W TBWA PR stażować będzie Anna Różycka.
W poznańskim oddziale agencji tajniki reklamy poznawać będą: Józef Śliwiński (Dział Client Service), Bartek Wiśniewski i Kacper Skocki (Dział Kreacji).
Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni nie tylko wysokim poziomem merytorycznym kandydatów biorących udział w tegorocznej edycji konkursu, ale także ich ogromnym zapałem i chęcią do zwiększania swojego doświadczenia zawodowego. Wierzymy, że dziesięciu młodych pasjonatów reklamy i PR wniesie do naszego zespołu masę pozytywnej energii i entuzjazmu – mówi Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA \ TEQUILA.
To niezwykle budujące, że tak młodzi ludzie sami zgłaszają się, aby odbyć staż i poszerzyć swoją wiedzę oraz zawodowe horyzonty. Ich ciekawość otaczającego świata, dojrzałość, trafne spostrzeżenia i komentarze – mimo że są dopiero na początku kariery – sprawiają, że praca z nimi będzie dla nas inspirującym doświadczeniem – dodaje Agnieszka Szymanowska, Dyrektor Zarządzająca TBWA PR.
Young Bloods jest odświeżoną formułą odbywającego się już od dziewięciu lat konkursu „TEQUILA dla najlepszych”. W związku z rozszerzeniem go również o TBWA i TBWA PR, zmianie uległa nazwa projektu. Konkurs wspierał magazyn Brief, poznańskie Radio Afera, warszawskie Radio Kampus, a także portale Mediarun.pl/ Medialink.pl i Dlastudenta.pl.


Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, L’Oreal.

Informacje o TBWA PR
Do klientów TBWA PR należą m.in.: AB Foods, Axi Immo, Corex, Empark, Media Saturn Holding Polska (Media Markt, Saturn), Paul Hartmann Polska, Unilever Polska, VeriFone. Agencja świadczy usługi z zakresu public relations: relacje z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, zarządzanie sytuacją kryzysową, komunikacja wewnętrzna, szkolenia medialne.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl