SWISS i Amadeus podpisują długoterminową umowę obejmującą uruchomienie platformy Altéa


2014-05-23
10-letni kontrakt ma na celu zastąpienie dotychczasowych systemów funkcjonujących w SWISS, a jednocześnie zwiększenie poziomu integracji w obrębie całej Grupy Lufthansa

Warszawa, 23 maja 2014 r.: Amadeus i Swiss International Air Lines, czołowy szwajcarski przewoźnik lotniczy, podpisały długoterminową, strategiczną umowę obejmującą adaptację głównych modułów pakietu Amadeus Altéa w celu usprawnienia procesów związanych z rezerwacjami, zasobami i kontrolą odlotów.


Dzięki migracji do zintegrowanego rozwiązania typu PSS (ang. passanger service systems) firmy Amadeus, linia SWISS będzie czerpać korzyści z uproszczonego dostępu do dokładnych informacji o pasażerach i lotach, tak samo jak inni przewoźnicy wchodzący w skład Grupy Lufthansa - Air Dolomiti i Austrian Airlines, którzy już wdrożyli technologię Amadeus Altéa.

Uruchomienie platformy Altéa pozwoli na znacznie bardziej bezproblemową podróż w obrębie różnych linii lotniczych funkcjonujących w ramach Grupy Lufthansa, a także zwiększy możliwości współpracy z innymi przewoźnikami, w szczególności należącymi do sojuszu lotniczego Star Alliance.

Migracja SWISS do modułów Altéa Reservation i Inventory jest planowana na początku 2016 roku, a migracja do modułu Departure Control - w połowie 2016 roku.   

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania tak ważnej umowy z liniami SWISS. Wdrożenie pakietu rozwiązań Altéa pozwoli przewoźnikowi udoskonalić swoją działalność i oferowane usługi. W pełni podzielamy zaangażowanie linii SWISS w jakość produktów i usług. Jednocześnie porozumienie umacnia pozycję Amadeus jako światowego lidera w obszarze systemów obsługi pasażerów (PPS). Naszym celem jest wspieranie klientów w dostarczaniu innowacyjnych produktów i usług odpowiadających na zmieniające się potrzeby podróżnych XXI wieku, które łączą, obsługują i skutecznie zarządzają całym doświadczeniem pasażerów od samego początku do końca podróży" - powiedziała Julia Sattel, Senior Vice President, Airline IT, Amadeus.

„Po przeprowadzeniu szczegółowej oceny rozwiązań PSS dostępnych obecnie na rynku wybraliśmy pakiet Amadeus Altéa. Rozwiązanie idealnie odpowiada na nasze potrzeby, zwłaszcza, że zostało już wdrożone przez wielu naszych partnerów. Najnowocześniejsza technologia firmy Amadeus umożliwi zapewnienie naszym klientom jeszcze sprawniejszej i skuteczniejszej obsługi, zwiększając satysfakcję pasażerów korzystających z usług Grupy Lufthansa" - skomentował Harry Hohmeister, CEO, Swiss International Air Lines.

***

 

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).

Amadeus zatrudnia około 10 000 pracowników na całym świecie, w placówkach w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 71 lokalnych Organizacjach Handlowych Amadeus na całym świecie.

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach.

        

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl.

Kontakt dla mediów

Elżbieta Więckiewicz

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

Ilona Tyczyńska

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl