Sygma Bank wchodzi na Ceneo
Sygma Bank będzie wyłącznym partnerem finansowym Ceneo, lidera wśród porównywarek cenowych, należącego do Grupy Allegro.
Ruszyła współpraca pomiędzy Ceneo i Sygma Bankiem. Obecność Sygma Bank na platformie Ceneo polega na stworzeniu osobnej zakładki z informacją o firmie, która pojawia się na wszystkich wyświetlanych stronach produktowych. Dzięki zakładce 4,6 mln internautów odwiedzających miesięcznie Ceneo.pl otrzymuje informacje o ofercie kredytowej Sygma Bank, a także ma dostęp do ponad 120 współpracujących z tym bankiem sklepów internetowych. Dodatkowo zakładka umożliwia innym sklepom internetowym obecnym na Ceneo (4300 e‑sklepów) kontakt z Sygma Bankiem w celu nawiązania współpracy. Informacje kontaktowe do Banku są również dostępne dla potencjalnych partnerów w zakładce „Partnerzy”, w panelu przeznaczonym wyłącznie dla sklepów obecnych na platformie. Warunki współpracy zakładają również reklamę na głównej stronie Ceneo.pl, odsyłającą na stronę www.sygmabank.pl, a także reklamy na stronach produktowych oraz w wybranych kategoriach produktów na platformie Allegro.pl.
„Współpraca z Ceneo.pl pomoże nam nie tylko w budowaniu wśród internautów świadomości i rozpoznawalności marki Sygma Bank jako instytucji pomocnej w zakupach, ale także da nam szansę na pozyskanie nowych partnerów handlowych wśród e-sklepów.” – mówi Marta Kamińska, Zarządzająca Marką i Badaniami Rynku w Sygma Banku.
„Celem naszej porównywarki jest dostarczenie kupującym, jak największej ilości informacji i narzędzi potrzebnych do podjęcia decyzji zakupowej. Współpraca z Sygma Bank idealnie wpisuje się w ten kierunek działań.” – mówi Radosław Tyszko, Dyrektor E-commerce w Ceneo.pl. „Prezentując na stronach Ceneo ofertę kredytową Sygma Bank, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom tych użytkowników, którzy chętnie dokonaliby zakupu, ale nie dysponują w danym momencie gotówką. Teraz mają alternatywę w postaci zakupów ratalnych.” – dodaje.
E-commerce w Polsce to aktualnie jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków, co przejawia się szybkim wzrostem liczby sklepów internetowych oraz dokonanych transakcji. Polacy coraz bardziej przekonują się do zakupów w sieci. W 2010 r. zakupów online dokonało już około 74% Polaków. Sygma Bank w ramach swojej polityki dostępności dla klientów dokonujących zakupów online współpracuje już z ponad 120 sklepami internetowymi.
Kontakt dla mediów:
Damian Ziąber, PR manager, rzecznik prasowy,
t: +48 22 511 87 89, m: +48 668 394 810, f: +48 22 511 88 00
d.ziaber@sygmabank.pl
Julia Węglicka, Ekspert ds. Komunikacji Korporacyjnej,
t: +48 22 511 89 78, m: +48 604 124 918, f: +48 22 256 47 01
j.weglicka@sygmabank.pl
Nadesłał:
Damian Ziaber
|