System ERP dla poprawy stafysfakcji klienta w branży metalowej


2014-01-28
Firma Epicor Software Corporation zachęca producentów z branży obróbki metali do podnoszenia poziomu satysfakcji ich klientów i podkreśla jak ważną rolę w tych działaniach odgrywa nowoczesny system planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP).

Nowy raport IDC Manufactoring Insight ujawnił niedawno, że istnieje różnica pomiędzy firmami korzystającymi z dojrzałej i niedojrzałej strategii obsługi klienta, która wpływa bezpośrednio na ich konkurencyjność.

 Autorzy raportu podkreślają, że większość producentów z branży obróbki metali jest zgodnych co do tego, że poprawa jakości obsługi klienta ma coraz większe znaczenie dla zwiększenia rentowności i generowania zysków. Firmy nie wiedzą jednak w jaki sposób zwiększyć satysfakcję klienta, jakie znaczące biznesowe korzyści może to przynieść oraz jak ogromną rolę odgrywa technologia w tworzeniu relacji z klientami.

Wielu producentów z branży metalowej odchodzi obecnie od standardów produkcyjnych i wyrobów bazowanych na katalogach, na rzecz produktów tworzonych specjalnie na zamówienie klienta” – powiedział Pierfrancesco Manenti, dyrektor badań IDC Manufacturing Insights w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki. „Oznacza to, że żadne zamówienie nie jest takie samo i obsługa klienta w tym przypadku staje się absolutnie najważniejsza. Zdolność producenta do efektywnego radzenia sobie z wymaganiami klientów, od projektu produktu do jego konfiguracji i produkcji, jest niezbędna do pokonania konkurencji i tworzenia długoterminowej lojalności klientów – dodał.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/erp/system_erp_dla_poprawy_stafysfakcji_klienta_w_branzy_metalowej.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl