System ERP Impuls EVO z nową aplikacją webową


2013-10-14
System ERP Impuls EVO wzbogacony został o nową aplikację webową – Portal Dostawcy. To rozwiązanie klasy B2B umożliwia użytkownikowi dostęp do wszystkich informacji na temat stanów magazynowych przedsiębiorstwa oraz historii współpracy z dostawcami.

Jedną z najważniejszych funkcjonalności nowej aplikacji jest Portal Aukcyjny, który umożliwia definiowanie on-line zapytań ofertowych, zamówień w formie aukcji, które mogą zakończyć się zebraniem ofert lub zaproszeniem do licytacji potencjalnych oferentów. Pozwala to na skrócenie procesu wyboru najkorzystniejszej oferty, obniżenie kosztów zakupów oraz zachowanie transparentności procesu wyboru dostawcy.

 Ogłoszenie zapytania ofertowego czy zamówienia publicznego w formie aukcji na dostawę danego towaru czy usługi, usprawnia proces zakupowy i skraca czas jego trwania do minimum – tłumaczy Sławomir Kuźniak Dyrektor Centrum Rozwoju Aplikacji Internetowych w BPSC SA. - Taki model zapewnia pełną transparentność zakupów i szybki wybór najkorzystniejszej oferty. Dzięki aukcjom na zakup produktów, zmniejsza się koszt zakupu materiałów i usług, co wpływa bezpośrednio na zwiększenie rentowności produktów oraz szybki zwrot inwestycji.

Całośc artykułu dostępna: http://www.erp-view.pl

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl