System Oracle Procurement On Demand
Nowe adaptacyjne rozwiązanie przyspiesza uzyskanie zwrotu z inwestycji, zapewniając równocześnie dostosowanie do strategicznych celów firmy.
Firma Oracle wprowadziła na rynek oprogramowanie Oracle Procurement On Demand, rozszerzając tym samym swoją ofertę produktów przeznaczonych do pracy w architekturze hostowanej.
Nowe rozwiązanie zapewnia firmie szybszy zwrot z inwestycji, eliminując jednocześnie ograniczenia informatyczne. Jest to rozwiązanie adaptacyjne, które pozwala klientom korzystać z najnowszej wersji aplikacji Oracle do zarządzania zaopatrzeniem bez potrzeby uaktualniania działającego na zapleczu systemu ERP.
Ponadto rozwiązanie Oracle Procurement On Demand zapewnia klientom możliwość elastycznego wdrażania modeli hybrydowych, które łączą aplikacje udostępniane w hostingu z tradycyjnym wdrażaniem oprogramowania w siedzibie firmy, zależnie od specyficznych potrzeb każdego przedsiębiorstwa.
Wspólna architektura aplikacji oraz zgodna ze standardami platforma integracji oprogramowania Oracle Procurement On Demand z systemem Oracle ERP wdrożonym w siedzibie firmy umożliwia bezproblemową integrację kompleksowych procesów zaopatrzenia.
Rozwiązanie Oracle Procurement On Demand jest oparte na skonfigurowanych fabrycznie, udostępnianych w hostingu aplikacjach z pakietu Oracle E-Business Suite oraz aplikacjach analitycznych firmy Oracle – takich, jak:
- Oracle Procurement i Spend Analytics wraz z komponentem Oracle Spend Classification, do wykrywania możliwości obniżania kosztów;
- Oracle Sourcing i Oracle Procurement Contracts, które pozwalają na negocjowanie i zawieranie lepszych umów;
- Oracle iProcurement - umożliwia kontrolę wydatków pracowników i upraszcza procesy.
Rozwiązanie Oracle Procurement On Demand zapewnia przedsiębiorstwom następujące korzyści:
- Wykrywanie możliwości obniżenia kosztów dzięki klasyfikacji i analizie wydatków.
- Przekształcenie sposobu kwalifikacji i oceny dostawców oraz administrowania nimi.
- Negocjowanie i egzekwowanie zawierania lepszych umów dzięki szukaniu źródeł zaopatrzenia online i zarządzaniu kontraktami.
- Uproszczenie procesów zakupu dzięki automatyzacji procesu „od zamówienia do zapłaty” (procure-to-pay).
- Unikanie opóźnień we wdrożeniu dzięki oprogramowaniu udostępnianemu w hostingu, skonfigurowanemu fabrycznie przez specjalistów z firmy Oracle.
- Dostosowanie kosztów oprogramowania do celów dzięki elastycznym opcjom płatności.
- Przyspieszenie akceptacji rozwiązania przez użytkowników dzięki interaktywnym szkoleniom i pomocy udzielanej na żywo przez specjalistów ze stanowiska pomocy funkcjonalnej (Functional Service Desk).
- Unikanie skomplikowanych projektów informatycznych dzięki wdrażaniu rozwiązań autonomicznych lub hybrydowych.
- Dostęp do interaktywnych szkoleń i pomocy udzielanej przez specjalistów działu Oracle Expert Services.
Informacje dodatkowe
- Oracle Procurement On Demand
- Oracle Procurement On Demand - broszura
- Oracle On Demand
- Oracle E-Business Suite Release 12
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Nadesłał:
Oracle
|