Systemy głosowe w Polsce


2010-07-01
Jak sprzedają się systemy głosowe na polskim rynku? W jaki sposób przeprowadzana jest implementacja? Które firmy zdecydowały się na wdrożenie tej technologii?

Pierwsze wdrożenia systemów głosowych Vocollect w Polsce miały miejsce w 2006 roku w magazynach Rossmann i Kuehne + Nagel.

W trakcie ostatnich trzech lat oba te wdrożenia systematycznie ewoluowały - Rossmann zwiększył liczbę terminali głosowych, natomiast K+N rozszerzyła działanie systemu na dwa magazyny w Błoniach oraz w Chorzowie. Po tym pierwszym okresie adaptacji na polskim rynku, Vocollect dokonał imponującej ekspansji. 2009 rok kończymy nowymi wdrożeniami, które są wynikiem umów międzynarodowych z dużymi korporacjami. Są to między innymi sieci sklepów Aldi, Lidl, Auchan oraz Carrefour oraz jedna z największych światowych firm z branży TSL.

Z punktu widzenia naszej obecności w Polsce jest to osiągnięcie przełomowe, choć jest to zarazem naturalna konsekwencja naszej dotychczasowej działalności na rynkach europejskich i światowych oraz wynik biznesowej kalkulacji naszych klientów. Koncerny, które w swoich zagranicznych oddziałach od lat już korzystają z technologii głosowych, decydują się na wdrażanie sprawdzonego już przez nie rozwiązania w swoich oddziałach krajowych. Trzeba pamiętać, że im większa firma, tym większa jest skala korzyści. Optymalizacja nawet jednego procesu w kilkuset oddziałach na całym świecie przekłada się na gigantyczne oszczędności w skali całego koncernu.

Frank Rissler, Business Development Manager firmy Vocollect

Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl