Szczęście nie zagląda w metrykę


Szczęście nie zagląda w metrykę
2008-01-21
Nie tylko młodość – piękna, zdrowa i beztroska – promuje biżuterię jednej z największych sieci sklepów na polskim rynku jubilerskim. W najnowszych materiałach reklamowych Sklepów Jubilerskich YES zwracają uwagę portrety osób, które „dwudziestkę” już dawno mają za sobą.

Panie w średnim wieku i szpakowaci panowie nie co dzień stają się „twarzami” kampanii promujących firmy handlowe. Przypadek, czy wyzwanie rzucone „kultowi młodości”, który panuje w mediach, marketingu i jest lansowany przez pop-kulturę na całym świecie?- W tego typu działaniach nie ma przypadku. To świadoma decyzja naszej firmy - mówi Karmena Szymeczko (Marketing Manager firmy YES Biżuteria)-Wynikająca zarówno z naszych przekonań, filozofii działania, jak i wyjątkowości naszych produktów.

Biżuteria oferowana w sklepach YES, staje się często symbolem za pomocą którego ludzie okazują swoje uczucia. Uważamy, że prawo do miłości, szczęścia, radości nie jest i nie powinno być – jak to czasem próbuje nam wmówić panujący obecnie bezkrytyczny kult młodości – zarezerwowane tylko dla wysmukłych podlotków i strzelistych młodzieńców. W każdym wieku człowiek ma potrzebę okazywania uczuć, ofiarowywania i przyjmowania dowodów miłości, sympatii, przywiązania. Poprzez obecność w naszych materiałach podobizn ludzi w „drugiej i trzeciej młodości” pragniemy zaznaczyć, że doskonale tę potrzebę rozumiemy, a nasza biżuteria jest właśnie po to, by te uczucia symbolizować. Oczywiście, naszymi „bohaterami” są także piękne młode kobiety – w tym finalistki konkursu Miss Polonia – i mężczyźni wchodzący dopiero w dorosłe życie. Jednak w naszym przekonaniu nieprzemijające piękno biżuterii – zwłaszcza z brylantami, których blask jest odporny na upływający czas – powoduje, że nadaje się ona idealnie do tego, by symbolizować trwałość uczuć na przestrzeni lat. Tak jest np. z brylantowymi kompletami „Trylovia”. Ofiarowany na zaręczyny pierścionek z tego kompletu może mieć swoją „kontynuację” w postaci zawieszki sprezentowanej z okazji narodzin dziecka, czy – nawet po wielu latach – kolczyków ofiarowanych z okazji okrągłej rocznicy ślubu. Okazywanie uczuć, podobnie jak czerpanie radości z piękna biżuterii, nie są – na szczęście! - przywilejem dozwolonym do lat 18, jak to sugerują nam często media. Poprzez obecność postaci w tzw. „średnim wieku” w kampanii reklamowej firmy YES – postanowiliśmy o tej ważnej prawdzie przypomnieć.

Sklepy Jubilerskie YES

  • Do sieci „Sklepów Jubilerskich YES” należy ponad 60 sklepów działających na zasadzie franczyzy.
  • Oferują one bogaty asortyment biżuterii: złotej, z brylantami i innymi kamieniami szlachetnymi, srebrnej oraz najciekawsze wzory obrączek ślubnych i pierścionków zaręczynowych, a także szwajcarskie zegarki renomowanych firm.
  • Slogan reklamowy sieci Sklepów Jubilerskich YES brzmi: BIŻUTERIA YES - DZISIAJ. JUTRO. ZAWSZE

Nadesłał:

klaudia777

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl