Sześcionogi pies ENI
Włoski koncern ENI ujednolica znak handlowy swoich wyrobów.
Użytkownicy olejów opatrzonych powszechnie znanym przez zmotoryzowanych znakiem sześcionogiego psa zauważyli już być może, że na opakowaniach tych olejów, wprowadzanych do sprzedaży, nie ma nazwy Agip, a jest ENI. To efekt zmian zachodzących we włoskim koncernie. Sześcionogi pies jest obecnie znakiem handlowym wszystkich wyrobów włoskiego koncernu, sprzedawanych pod wspólną marką ENI, która zastąpiła dotychczasowe marki.
- W tym miesiącu do naszych odbiorców dotarły pierwsze partie opakowań z sześcionogim psem i nazwą ENI – mówi Rafał Szyszkowski z BP Techem SA, przedstawiciela koncernu ENI w Polsce od 2003 roku. – Nie oznacza to oczywiście, że wycofujemy z rynku stare opakowania. Będą dostępne aż do wyczerpania zapasów. Wraz z ustandaryzowaniem logo nastąpi też zmiana w gamie produktów. Obecna jest mniej liczna niż poprzednia, ale pokrywa te same i nowe zastosowania.
Sześcionogi pies od 1952 roku jest logo firmy. Oleje dla motoryzacji z tym logo znane są w ponad 100 krajach świata. Zapewniają najlepsze osiągi i ochronę do wszystkich rodzajów silników.
Dodatkowe informacje: Leszek Czajor, CN Public Relations, tel. 603 136 058, leszek.czajor@cnpr.pl
Nadesłał:
CN Public Relations
|