Szkolenie Google Analytics - luty 2010
16 lutego 2010 r. w Łodzi, odbędzie się szkolenie dla firm zainteresowanych wykorzystywaniem w swoich działaniach e-marketingowych narzędzia analityczno – statystycznego Google Analytics. Warsztaty organizuje agencja SEM - Bluerank, certyfikowany konsultant Google Analytics.
Program szkolenia przygotowany został przez nas z myślą o osobach odpowiedzialnych za realizację działań e-marketingowych w firmie - mówi analityk SEM, Tomasz Lewandowski z Bluerank.
Google Analytics to idealne narzędzie dla marketerów, którzy stawiają sobie za cel podniesienie efektywności działań reklamowych online - czy to w odniesieniu do kampanii linków sponsorowanych, czy użyteczności strony WWW.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in.:
- jak badać zachowania użytkowników serwisu, oraz jak wyniki tych badań przełożyć na zwiększenie biznesowej skuteczności witryny;
- w jaki sposób można poprawić formularz online, aby za jego pomocą efektywniej niż dotychczas zbierać informacje na temat swoich klientów lub potencjalnych klientów;
- co zrobić, aby zwiększyć skuteczność swoich e-mailingów reklamowych;
- jak można wykorzystać Google Analytics dla zwiększenia sprzedaży online;
- w jaki sposób przy pomocy GA zoptymalizować działania reklamowe w wyszukiwarkach, aby zwiększyć ROI...
Autorem i organizatorem szkolenia jest agencja serach engine marketing - Bluerank - uczestnik programu GAAC oraz certyfikowany konsultant Google (Google Analytics Authorized Consultant). Wykłady prowadzi analityk Bluerank - Tomasz Lewandowski.
Szkolenie odbędzie się 16 lutego 2010 r. w Łodzi. Jego program - ze względu na pojawiające się nowe funkcje Google Analytics, może zostać rozbudowany. Zgłoszenia zbierane są do końca stycznia 2010, pod adresem szkolenia@bluerank.pl. Więcej informacji znajduje się na firmowych stronach Bluerank (www.bluerank.pl).
http://www.bluerank.pl/pdfs/agenda-szkolenia.pdf
http://www.goldenline.pl/tomasz_lewandowski3
http://www.bluerank.pl
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów (m.in. na potrzeby rynku amerykańskiego, austriackiego, fińskiego, niemieckiego, rosyjskiego, węgierskiego, UK oraz RPA) z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim (dla firm oferujących produkty sensytywne, przedstawicieli sektora turystycznego, finansowego, e-commerce i dla mediów). Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO - światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).